یاران خراسانی ۱۲۰؛

شهید عصمتی: رهروی از ولایت فقیه مانع نفوذ جریان نفاق می‌شود

جهادگر شهید احمد عصمتی در فرازی از وصیتنامه خود آورده است: پشتیبان ولایت فقیه و پیرو راه شهیدان انقلاب اسلامی باشید و نگذارید منافقین و توطئه‌گران نفوذ کنند.  
کد خبر: ۶۹۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰ - 23September 2024

شهید عصمتی: رهروی از ولایت فقیه مانع نفوذ جریان نفاق می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، جهادگر خراسانی «احمد عصمتی» در سال ۱۳۳۷ در یکی از روستا‌های اطراف مشهد به دنیا آمد.

تحصیلات ابتدایی را در بیرجند و دوره متوسطه را در مشهد گذراند. پس از اخذ مدرک دیپلم، در شرکت نفت مشهد مشغول به کار شد. هنوز دو ماه از فعالیت او نگذشته بود که بعلت دفاع از حقوق یک کارگر با رئیس شرکت برخورد کرد، همین امر موجب اخراج او از شرکت نفت شد.

با شروع فعالیت مبارزاتی به‌عنوان مبارزی جوان و فعال وارد صحنه شد. وی در نشر اعلامیه‌ها و پخش شب‌نامه‌ها زحمات فراوانی کشید و در تظاهرات و راهپیمائی‌ها شرکت موثری داشت.

او بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حدود ۱۸ ماه در یک شرکت راهسازی در اطراف نیشابور مشغول فعالیت بود و با جهاد سازندگی خراسان نیز همکاری می‌کرد.

سپس به‌عنوان نیروی رسمی جهاد سازندگی به این نهاد پیوست و در قسمت پشتیبانی شروع به خدمت کرد.

در ابتدای کار در جهاد سازندگی به‌همراه دیگر برادران جهادی به شهرستان‌های استان خراسان سفر می‌کرد و برای محرومین آن شهر‌ها خوراک و پوشاک می‌برد.

پس از مدتی از طرف جهاد سازندگی به جهاد تهران رفت و در آنجا بکار پرداخت.

با شروع جنگ تحمیلی عازم جبهه‌های جنوب شد او بعد از اعزام به شهر اهواز ضمن انجام کار‌های پشتیبانی، در حمله و کار‌هایی از قبیل انجام عملیات مین‌گذاری شرکت می‌کرد.

پس از مدتی به شهرستان اسلام‌آباد غرب اعزام شد. او در آنجا با ستاد پشتیبانی مناطق جنگی همکاری می‌کرد. همچنین در عملیات‌ها نیز شرکت داشت، بطوری که به احمد چریک معروف شده بود.

سپس در عملیات فتح‌المبین شرکت کرد و بعد از آن در عملیات بیت‌المقدس شرکت و سرانجام هفتم اردیبهشت ۱۳۶۱ در خرمشهر بر اثر اصابت گلوله مستقیم دشمن به شهادت رسید.

فرازی از وصایای جهادگر شهید احمد عصمتی:

درست نمی‌دانم که آیا لایق آن خواهم بود که در راه اسلام و ندای حسین زمان خمینی کبیر و نایب برحق امام زمان (عج) لبیک گفته و شهادت نصیبم خواهد شد یا خیر، ولی باتمام وجود خداوند را به بزرگی خودش و خوبان درگاهش و به گریه یتیمان و ناله ضعیفان سوگند می‌دهم که این لیاقت را به من عطا فرماید و بر من منت گذارد و گناهانم را ببخشاید و به درجه شهادت نائلم فرماید. پشتیبان ولایت فقیه و پیرو راه شهیدان انقلاب اسلامی باشید و نگذارید منافقین و توطئه‌گران نفوذ کنند. 

بعد از شهادتم در تشییع جنازه‌ام به یکدیگر تبریک گویید و شیرینی پخش کنید و بدین وسیله مشت محکمی بر دهان ضد انقلاب و آمریکای جهانخوار و طرفدارانش زده باشید اگر جنازه من به دست شما نرسید ناراحت نباشید و بی‌تابی نکنید و تمام شهدا را پسر خود بدانید و سر مزار هر شهید که رفتید مثل فرزند شماست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها