پیام قدردانی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از حضور پرشور مردم در تشییع پیکر مطهر شهید «امیر ابراهیم‌زاده»

سردار شجاع با صدور پیامی از حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستان زاوه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مظلوم مرزبانی «امیر ابراهیم‌زاده» قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۹۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴ - 17September 2024

پیام قدردانی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از حضور پرشور مردم در تشییع پیکر مطهر شهید «امیر ابراهیم‌زاده»به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در پی شهادت «امیر ابراهیم‌زاده» از کارکنان وظیفه هنگ مرزی میرجاوه در یک عملیات تروریستی، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پیامی از حضور گسترده مردم شهرستان زاوه در تشییع و تدفین این شهید والامقام قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهادت مرزبانان عزیز در مرزهای جنوب شرقی کشور را به پیشگاه امام زمان عجل الله، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همرزمان و خانواده معظم این شهید تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بار دیگر مردم قدرشناس و ولایی استان خراسان رضوی بویژه همشهری‌های این شهید مظلوم مرزبانی در شهرستان زاوه و روستاهای همجوار وفاداری خودشان را به این کشور و مدافعان امنیت در مرزهای کشور نشان دادند، آن‌ها بخوبی می‌دانند که این امنیت براحتی بدست نیامده و خون پاک شهدا ثمره آن است. 

اینجانب از حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستان زاوه و روستای صفی‌آباد، نیروهای انتظامی و مرزبانی و خانواده‌های گرانقدر شهدا در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی امیر ابراهیم‌زاده قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار