نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد؛

ضرورت شناسایی عوامل به وجود آوردن آسیب‌های اجتماعی

آیت‌الله «شعبانی» با تاکید بر اینکه پیدا کردن علل اصلی به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی در استان یک ضرورت است، گفت: فعال کردن کمیته اجتماعی زیر نظر شورای فرهنگ عمومی یکی از راه‌کارها برای تحقق انسجام در این مسیر است.
کد خبر: ۶۹۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵ - 17September 2024

«به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (سه‌شنبه) در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی استان، اظهار داشت: نهادهای مربوط نحوه هزینه کرد بودجه‌های فرهنگی در استان را بررسی کنند و مدیر نیز باید پاسخگو عملکرد خود باشد. آمارهای متفاوت ارائه شده توسط نهادهای گوناگون به علت شاخص‌های مختلف است که نیازمند انسجام در این عرصه هستیم.

وی با تاکید براینکه پیدا کردن علل اصلی به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی در استان یک ضرورت است، افزود: فعال کردن کمیته اجتماعی زیر نظر شورای فرهنگ عمومی یکی از راه‌کارها برای تحقق انسجام در این مسیر است. با مشخص شدن علل و مخاطب اصلی، می‌توان به راهکار مشخص برسیم.

شعبانی ادامه داد: مقرر شده تا دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه فعال شود. ظرفیت‌های مختلفی در سطح استان وجود دارد که برای فعال شدن آن باید ساز و کار مناسب با استفاده از نظر کارشناسان طراحی شود.

شعبانی با بیان اینکه برخی از اقشار از نحوه فعالیت مراکز در رابطه با آسیب‌های اجتماعی اطلاعی ندارند، بیان داشت: نباید ورزش و تفریح سالم را برای جوانان گران و سخت کرد. در یکی از مناطق این شهر چندین سوله سال‌هاست بلا استفاده مانده، در حالی که در همان منطقه نه پارکی وجود دارد، نه سالن ورزشی و نه ورزشگاهی، با تجهیز این ظرفیت‌ها و اردوگاه‌هایی که وجود دارد، باید آن را با قیمت متعادل در اختیار نسل جوان قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار