یادداشت/ حمید جهانگیر فیض‌آبادی 

محور مقاومت؛ عامل تحقیر ایالات متحده آمریکا

آمریکایی که زمانی استارت ناوهایش در اقیانوس‌ها و دریاهای جهان، حکومت‌ها را عوض می‌کرد، گرفتار چنان ذلت و تحقیری شده است که محور مقاومت، جابه‌جایی آنها را با دید اهداف سهل‌الوصول عملیاتی می‌نگرد.
کد خبر: ۶۹۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴ - 17September 2024

محور مقاومت؛ عامل تحقیر ایالات متحده آمریکاگروه استان‌های دفاع‌پرس‌- «حمید جهانگیر فیض‌آبادی» پیشکسوت دفاع مقدس؛ این روزها افرادی عامدانه یا غافلانه به‌جای اشاره به امکانات و منابع خدادادی کشور، استعدادها و ظرفیت‌های بالقوهٔ جوانان و تکیه بر وفاق و همدلی با رئیس جمهور جدیدِ مردمی‌؛ تعالی، پیشرفت و ارتقاء را به قیمت از دست‌دادن حیثیت، شرف و استقلال میهن اسلامی، در سایه ارتباط با شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکاری می‌دانند که در دکترین سیاسیش، اصولاً کشور آزاد، مستقل و یکپارچه‌ای به نام ایران معنایی ندارد.

نگاه واقعی و شفاف آمریکا به کشورهای صاحب نفت، معادن غنی و منابع سرشار انرژی، جز تأمین منافع نامشروع رژیم آپارتاید مستقر در کاخ سفید، از طریق دوشیدن شیر این گاوهای خدمات‌رسان، چیز دیگری نیست. 

بسیار ساده‌لوحانه و ابلهانه است که فکر کنیم آمریکای خودبرتربین و کدخدای خودخواندهٔ بی‌یال‌ودُم کنونی، دایهٔ مهربان‌تر از مادر برای نجات ایران و ایرانی شده است. 

آمریکایی که زمانی استارت ناوهایش در اقیانوس‌ها و دریاهای جهان، حکومت‌ها را عوض می‌کرد، گرفتار چنان ذلت و تحقیری شده است که محور مقاومت، جابه‌جایی آنها را با دید اهداف سهل‌الوصول عملیاتی می‌نگرد. 

دنیا می‌داند که پنبه‌هایِ این ابرگُدرتِ! پنجه‌آهنیِ قدیم، در تندبادِ شلیکِ هایپرسونیک‌هایِ انصارالله، زده شده است.

آمریکایی که نقشهٔ سیاسی ایران را از متون درسی دانش‌آموزانش حذف کرده است و نگرش فرعونی و طاغوتی‌ از بالا به پایین‌اش نسبت به همهٔ کشورها، جایی برای به رسمیت شناختن ایران نمی‌گذارد.

آمریکایی که جز غارت منابع و نفت‌وگاز ایران و استیلا بر موقعیت ممتاز هارتلندِ انرژی (قلبِِ انرژیِ) ایران در جهان، چیزی جلوی چشمان حریصش نیست.

آمریکایی که تعهد خودش را در رابطه با برجام به اندازه عطسهٔ بزی قبول ندارد و هنر و افتخارش راه‌اندازی حدود ۲۰۰ جنگ بزرگ و کوچک در دنیا به خاطر غارت منافع و کشورگشایی‌ها و به قیمت تجزیه و نابودی تمدن‌ها، زندگی‌ها، نسل‌کُشی‌ها، آوارگی‌ها، خشونت‌ها، تجاوزها، سربریدن‌ها و...، است؛ با چه وقاحت و بی‌شرمی به خود اجازه می‌دهد برای به‌اصطلاح! نجات ایران و کشورهای دیگر دل بسوزاند!؟ 

در این میان، غرب‌گدایانِ تشنهٔ لبخندِ یک مسئولِ درجه چندمِ آمریکایی، حقارت‌پیشگانِ عشقِ سِلْفی با زنانِ موبورِ چَشم‌آبیِ غربی و سِلِبْریتی‌هایِ بی‌سوادِ عشقِ شُهرَت و شَهوَت، که وجود یک حاکم و مجریِ دستوراتِ الهی را مزاحمِ اعتقادات انحرافی، زندگی‌های اَشرافی و هوس‌هایِ نامشروعِ خود می‌دانند، دنبال حاکمانی از جنس ابلیس در لباس سران به ظاهر متمدن آمریکایی و غربی هستند.

این خودفروختگان هالو، تأثیر خون شهیدان، قدمت هفت‌هزار ساله و تمدن نوین ایران را درک نکرده‌اند.

 آن‌ها خدامحوری، دین‌مداری، عشق به اهل‌بیت، تبعیت از نظام و حُریّتِ مردم باوفای ایران را نمی‌بینند و دم از رابطه و سازش با عفریتهٔ وحشی عموسامی می‌زنند که با حمایت از رژیم جعلی و منحوس اسرائیل، خون تمام کودکان غزه از چنگال‌های کثیفش می‌چکد.

بِاَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ/ به کدامین گناه کشته شد؟

و اگر این شیک‌پوشانِ کراوات‌زدهٔ به‌ظاهر متمدن، دست‌شان به خاک این کشور برسد، بعد از راه‌اندازی حمام خون و تجزیه، بلایی بر سر ناموس این مملکت می‌آورند، که روی جنایتکاران تاریخ سفید خواهد شد.

رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ/ پروردگارا بر [دل‌هاى] ما شكيبايى فرو ريز و گام‌هاى ما را استوار ساز و ما را بر گروه كافران پيروز کن.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار