۳۴ شهید دفاع مقدس در هفته آینده وارد مهران می‌شوند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام از ورود ۳۴ شهید به شهر مهران همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۶۹۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷ - 17September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ «محمدحسین فولادی» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام امروز (سه‌شنبه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: روز پنجشنبه پنجم مهرماه در شهرستان مهران ورود ۳۴ پیکر خونین بال دفاع مقدس را خواهیم داشت.

۳۴ شهید دفاع مقدس در هفته آینده وارد مهران می‌شوند

وی خاطرنشان کرد: ما ۹۵ شهید گمنام و بیش از ۴۶ یادمان شهید گمنام داریم که به فضل خداوند امسال تمام یادمان‌های دفاع مقدس تکمیل خواهد شد که جا دارد از پشتیبانی‌های امام جمعه محترم و مطالبات ایشان در این حوزه تشکر می‌کنم که باعث شد بخشی از توجه بدنه اداری استان و کشور به ما سوق داده شود و امسال همه یادمان‌ها تکمیل خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام ادامه داد: در بحث ارتباط با مجامع علمی و آموزش درس دفاع مقدس به عنوان درس الزامی در سطح دانشگاه‌ها شد و شورای انقلاب فرهنگی به این نتیجه رسید که این درس در در تمام دانشگاه‌ها الزامی شود.

سرهنگ فولادی گفت: در آموزش و پرورش با وجود اینکه درس آمادگی دفاعی را داشتیم، اما چون پیگیری خوبی نشده بود این درس یک درس سمبلیک و بی‌اثر تبدیل شده بود و معلمی که واحد و درسی برای او نبود ارائه این درس را به او دادند که مصمم هستیم و در سطح مرکز هم در تلاش هستیم با درس دفاع مقدس برای جامعه دانش‌آموزی ادغام شود که جلسات ابتدایی آن با حضور سپاه، بسیج دانش‌آموزی، بسیج فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش صورت گرفته است که به محض آماده شدن اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار