انتشار اولین بیانیه حزب‌الله لبنان پس از حمله الکترونیکی عصر امروز

حزب‌الله لبنان پس از حمله الکترونیکی عصر امروز، ضمن صادر کردن اولین بیانیه خود اعلام کرد که مقاومت در همه سطوح در بالاترین آمادگی قرار دارد.
کد خبر: ۶۹۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷ - 17September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حزب‌الله لبنان در بیانیه خود نوشت: حدود ساعت ۰۳:۳۰ بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام موسوم به «باگر» که توسط تعدادی از کارگران واحد‌ها و مؤسسات مختلف حزب‌الله مستقر بودند، منفجر شدند یک دختر و دو برادر کشته شدند و تعداد زیادی از مردم دچار جراحات مختلف شدند.

انتشار اولین بیانیه حزب‌الله لبنان پس از حمله الکترونیکی عصر امروز

نهاد‌های ذیصلاح در حزب‌الله در حال حاضر در حال انجام تحقیقات گسترده امنیتی و علمی برای یافتن دلایل وقوع این انفجار‌های همزمان هستند و خدمات پزشکی و بهداشتی نیز در تعدادی از بیمارستان‌های مناطق مختلف لبنان مشغول مداوای مجروحان و مجروحان هستند. 

از خداوند متعال برای شهدای صالح خود در راه بیت المقدس رحمت و برای مجروحان و مجروحان شفای عاجل مسئلت داریم و از مردم عزیزمان می‌خواهیم مراقب شایعات و اخبار نادرست و گمراه کننده برخی احزاب باشند. به گونه‌ای که در خدمت جنگ روانی به نفع دشمن صهیونیستی باشد، به ویژه که این امر با سخنان ترسناک و تهدیدآمیز دشمن صهیونیستی و آنچه وی آن را تغییر وضعیت در شمال می‌خواند، همراه است. ‏

ما تاکید می‌کنیم که مقاومت در همه سطوح و واحد‌های مختلف آن در بالاترین آمادگی برای دفاع از لبنان و مردم ثابت قدم آن است.

سه شنبه ۱۳۹۳/۹/۱۷،

۱۳ ربیع الاول ۱۴۴۶ قمری

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار