حسام، گمشده در چهارم آذر به پایان رسید

داستان نمایش حسام، گمشده در چهارم آذر درباره پسری است که در جریان بمباران شهر اندیمشک شهید می‌شود این نمایش از ۲۱ تا ۲۶ شهریور ماه در فرهنگسرای آءینه اراک به روی صحنه رفت و پس از برگزاری اختتامیه به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۶۹۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸ - 18September 2024

حسام، گمشده در چهارم آذر به پایان رسیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، داستان نمایش حسام، گمشده در چهارم آذر درباره پسری است که در جریان بمباران شهر اندیمشک شهید می‌شود این نمایش از ۲۱ تا ۲۶ شهریور ماه در فرهنگسرای آءینه اراک به روی صحنه رفت و پس از برگزاری اختتامیه به کار خود پایان داد.

پس از شهادتش اتفاقات و لذت های زندگی را از دست داده و به او این فرصت داده می شود تا آنچه را که قرار بوده در دنیای زندگان از جمله لحظات جنجالی فوتبال ، عاشق شدن و ازدواج را که موفق به تجربه آن نشده و لذت آن ها را از دست داده ببیند. این نمایش حاصل مصاحبه و گفتگو با بازماندگان حادثه ۴ آذرماه سال ۱۳۶۵ است. نمایش «حسام، گمشده در چهارم آذر» بر اساس شالوده اصلی تئاتر مستند اجرا شده  است.

«پوریا رضائی» کارگردان این نمایش از سال ۱۳۸۶ کار خود را در عرصه هنر آغاز می‌کند. او ابتدا به عنوان بازیگر شروع به فعالیت هنری کرده و حال به عنوان کارگردان نمایش های خود را به اجرا می رساند. «پوریا رضائی» در کارنامه کاری خود اجرای نمایش‌های خیابانی، پانتومیم و صحنه ای را دارد که توانسته در جشنواره های استانی و کشوری رتبه هایی را کسب کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار