پایتخت آماده برپایی میلاد رسو‌ل‌الله (ص) و امام جعفر صادق (ع)

همزمان با آغاز هفته وحدت سازمان زیباسازی پایتخت را برای باشکوه‌تر برگزار کردن این هفته و میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) آماده کرده است.
کد خبر: ۶۹۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷ - 18September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، همزمان با آغاز هفته وحدت و نزدیک شدن به میلاد رسول ختمی مرتبت محمدمصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) سازمان زیباسازی شهر تهران با اقداماتی همچون نورآرایی، نورافشانی، اهتزاز پرچم، آذین‌بندی، ریسه‌کشی، اکران فرهنگی و برپایی ویدئومپینگ شهر را آماده جشن و سرور کرده است.

پایتخت آماده برپایی میلاد رسو‌ل‌الله (ص) و امام جعفر صادق (ع)

چهار هزار متر نورآرایی میدان ولیعصر (عج) به‌وسیله ریسه‌های نوری سبز رنگ، اجرای ویدئومپینگ و نورافشانی در روز جمعه از ساعت ۲۰ الی ۲۲:۳۰ به‌مناسبت میلاد رسول مهربانی‌ها (ص) در میدان آزادی، برپایی شش هزار و ۱۰۰ تخته پرچم پایه کوتاه، نما پرچم، پرچم پایه‌بلند در سطح مناطق ۲۲ گانه با طرح «حبیب آمد حبیب آمد»، برپایی ۳۰ تونل نوری، ۹ هزار متر آذین‌بندی نوری، ۲۳۰ هزار متر آذین‌بندی پارچه‌ای و نصب ۳۲ المان با همکاری مناطق در سراسر پایتخت از جمله فعالیت‌های سازمان زیباسازی در هفته وحدت است.

همچنین سازمان زیباسازی در اقدامی دیگر، اکران‌های ویژه فرهنگی با طرح‌های «ما به عشق پیامبر از فلسطین حمایت می‌کنیم»، «و همگی به ریسمان الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید» و «هفته وحدت هفته قدرت، قدرت و موفقیت در وحدت و همدلی است» در بیش از ۴۰ عرشه در سراسر پایتخت اجرایی کرده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار