بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت هفته پرافتخار دفاع مقدس:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری حماسه فرزندان برومند انقلاب اسلامی است

سپاه فجر استان فارس با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، این ایام را فرصتی برای یادآوری و بازشناسی حماسه عظیمی که فرزندان برومند انقلاب اسلامی خلق کردند دانست.
کد خبر: ۶۹۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱ - 18September 2024

سپاه فجر استان فارس به مناسبت هفته پرافتخار دفاع مقدس بیانیه دادبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، سپاه فجر استان فارس در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس در بیانیه‌ای این حماسه عظیم را تبریک گفت.

در بیانیه سپاه فجر فارس به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس آمده است:

«در سرتاسر دوران جنگ تحمیلی بچه‌های استان فارس چه در لشکر فجر، چه در لشکر المهدی و چه در یگان‌های ارتشی که در شیراز مستقر هستند و بسیاری از کارکنان آن‌ها شیرازی یا اهل شهرهای استان فارسند وجودشان اثرگذار و نمایان بود.

سلام و رحمت خدا بر ارواح طیبه‌ شهدا، خصوصا شهیدان دفاع مقدس که با نثار خون خود، عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و خواری و ذلت را نصیب دشمنان این مرز و بوم کردند. هشت سال دفاع مقدس نه تنها شکست جبهه متحد دشمنان انقلاب اسلامی را رقم زد، بلکه آوردگاه مقاومت و ایستادگی شگفت انگیز ملت ایران با صدور حقیقی انقلاب اسلامی به فراسوی جغرافیای میهن عزیزمان، بستر و زمینه‌های شکل گیری جبهه مقاومت اسلامی در غرب آسیا و آغاز روند خفت‌بار افول و شکست استکبار جهانی را پدید آورد.

هفته دفاع مقدس فرصتی است برای یادآوری و بازشناسی حماسه عظیمی که فرزندان برومند انقلاب اسلامی خلق کرده و قدرت پوشالی سلطه‌گران را با اراده‌ای مستحکم و ایمانی راسخ به شکست کشانده و یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر را ثبت کردند که امروز آثار آن را در فرهنگ مقاومت در سراسر منطقه و جهان مشاهده می کنیم.

بی تردید در هر سطری از کتاب ارزشمند این دفاع جانانه، نکات درس آموزی نهفته دارد که باید توسط  پیشکسوتان و پدیدآورندگان آن برای نسل‌های امروز و آینده کشورمان به زیبایی ترسیم شود و امروز به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی و ایثارگری رزمندگان اسلام، دفاع از منافع ایران اسلامی فراتر از مرزهای جغرافیایی رقم خورده و  فرزندان برومند ایران در هر نقطه از دنیا که منافع نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاب کند پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در می آورند که ره آورد این  اقتدار، شکست هیمنه پوشالی استکبار جهانی و صهیونیست ها بوده است.

سپاه فجر استان فارس درآستانه دومین کنگره ملی 15000شهید ولایتمداراستان فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عالیقدر هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به ویژه علمدار جبهه مقاومت اسلامی «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» و اعلام آمادگی‌های همه‌جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین در همراهی با سایر نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران برای دفاع سلحشورانه از انقلاب و نظام و پاسداری از عزت، شرافت، امنیت و آرامش میهن اسلامی تحت تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تاکید می‌کند دفاع مقدس ملت ایران، پیروزمندانه و مقتدرتر از گذشته به عنوان یکی از حقایق تاریخ معاصر جاری و این مائده و موهبت الهی باعث عبور سربلند انقلاب اسلامی از فتنه های پرشمار پس از جنگ تحمیلی هشت ساله در جغرافیای جهان اسلام شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار