جانشین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص): دلاوری‌های رزمندگان در دفاع مقدس باید برای نسل جوان تبیین شود

سرلشکر حسنی سعدی دفاع مقدس را گنجینه‌ای تمام‌نشدنی دانست و بر لزوم تبیین دلاوری‌های رزمندگان در دفاع مقدس برای نسل جوان تأکید کرد.
کد خبر: ۶۹۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳ - 19September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «حسین حسنی سعدی» جانشین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در آیین اختتامیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و دفاع ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، با اشاره به تجاوز رژیم بعث عراق به کشورمان اظهار داشت: عراق در آغاز جنگ با شش لشکر به خوزستان حمله کرد و در مقابل، لشکر ۹۲ از کشور دفاع کرد و نگذاشت عراق به خوزستان برسد.

جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص): دلاوری‌های رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس باید برای نسل جوان تبیین شود

سرلشکر حسنی سعدی افزود: پیروزی‌های ما در سال دوم درعمیلت‌های فتح‌المبین، ثامن‌الائمه (ع) و بیت المقدس، نتیجه زحمات سال اول جنگ بود.

جانشین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) با بیان اینکه دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام‌نشدنی است، عنوان کرد: دلاوری‌های رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس باید برای نسل جوان تبیین شود. 

وی در خصوص اهمیت آموزش در ارتقای آمادگی دفاعی تأکید کرد: باید آموزش ما براساس واقعیات باشد. دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، نقش مؤثری در آموزش دارد و مهم‌ترین مرکز آموزش نیروهای ما دافوس است. ما باید تمام توان خود را در آموزش قرار دهیم.

سرلشکر حسنی سعدی در پایان با تأکید بر نقش خانواده‌ها و همسران رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس در حفظ حریم خانواده گفت: خانواده‌ها کمک بزرگی کردند تا همسران آن‌ها در جبهه‌ها بمانند و در مقابل دشمن بایستند. سربازان ما در عملیات‌های مختلف فداکاری و ایثار کردند که باید این زحمات را برای ملت بازگو کنیم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها