جانشین فرماندهی سپاه استان قم:

آموزه‌های دفاع مقدس ضامن اقتدار نظام در برابر جنگ ترکیبی دشمنان است

سردار «کبیری پور» گفت: همه ما موظف به جهاد تبیین و آگاهی بخشی جوانان و نوجوانان نسبت به جنگ ترکیبی دشمنان هستیم و در این مسیر، آموزه‌های فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار نظام است.
کد خبر: ۶۹۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲ - 20September 2024

آموزه‌های دفاع مقدس ضامن اقتدار نظام در برابر جنگ ترکیبی دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «مهدی کبیری پور» جانشین فرماندهی سپاه استان قم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز قم در مصلای قدس با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، اظهار داشت: دوران هشت سال ایثار و شهادت، قطعه طلایی از تاریخ پرافتخار کشور ما است و باید قدردان آن باشیم.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند است که باید آن را استخراج و به نسل‌های آینده منتقل کرد.

کبیری پور با تاکید بر ضرورت بهره مندی از آموزه‌های ایثار و شهادت در تقابل با جنگ ترکیبی دشمنان عنوان کرد: همه ما موظف هستیم با جهاد تبیین نسبت به آگاه سازی جوانان و نوجوانان در برابر جنگ ترکیبی دشمنان اقدام کنیم و در این راه نشر و ترویج آموزه‌های فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت وحدت کشور‌های اسلامی علیه رژیم صهیونیستی گفت: سردمداران کشور‌های اسلامی در قبال کشتار مردم مظلوم فلسطین و لبنان مسئول هستند و باید در برابر این نسل کشی اقدامی اساسی انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار