فرمانده سپاه ناحیه گلبهار خبر داد؛

تجلیل از ۷۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس در گلبهار

سرهنگ پورضا از تجلیل از ۷۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان گلبهار خبر داد.
کد خبر: ۶۹۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶ - 20September 2024

تجلیل از ۷۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس در گلبهاربه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «ابوالقاسم پوررضا» فرمانده سپاه ناحیه گلبهار در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فراررسیدن سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس در تشریح برنامه‌های گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس، اظهارداشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در نزدیکی قله قرار داریم که برای رسیدن به آن باید تلاش کرد.

وی افزود: پس از دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی شکل تحول‌یافته به خود گرفت؛ بر همین اساس وظیفه داریم با بهره‌گیری از ابزار هنر، ادبیات و تبلیغات دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین کنیم تا بدانند که چه اتفاقی رخ داده و از چه ذخیره‌ای برخوردار هستند.

فرمانده سپاه ناحیه گلبهار تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس با شعار محوری «در راه فتح قله‌ایم» بیش از ۱۲۷ عنوان برنامه در طی هفته و چندین برنامه فرهنگی و هنری توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرا می‌شود.

سرهنگ پوررضا گفت: دیدار با ائمه جمعه گلبهار و گلمکان، برپایی نمایشگاه و غرفه‌های فرهنگی و  افتتاح طرح‌های عمرانی بسیج سازندگی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته دفاع مقدس در شهرستان گلبهار است.

وی بیان داشت: برگزاری ویژه‌برنامه تجلیل و تقدیر از بیش از ۱۵۰ خانواده شهید و ۷۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت، آیین عطرافشانی گلزار شهدا، اهدا بسته‌های لوازم التحریر به خانواده‌های نیازمند به مناسبت آغاز سال تحصیلی، برگزاری اردوهای جهادی و مراسم رژه خودرویی در سطح شهر و برگزاری یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده ویژه هفته دفاع مقدس در شهرستان گلبهار است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها