فرمانده قرارگاه عملیاتی در غرب نزاجا:

دفاع مقدس به ما یاد داد که روی پای خود بایستیم

سرتیپ دوم ستاد «طاهری» گفت: هدفاع مقدس به ما یاد داد که روی پای خود بایستیم و قوی شویم.
کد خبر: ۶۹۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷ - 21September 2024

هفته دفاع مقدس یک هفته فراموش نشدنی در تاریخ کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم ستاد «سلیمان طاهری» فرمانده قرارگاه عملیاتی در غرب نزاجا امروز در مراسم سان و رژه نیروهای مسلح استان که در بزرگراه شهید سرابیان کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یک هفته فراموش نشدنی در تاریخ کشور است، اظهار داشت: دفاع مقدس را نباید صرفا به عنوان یک داستان مرور کنیم، بلکه این دوران رخداد عظیمی بود که مردم ایران اسلامی حماسه آفرینان آن بودند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی در غرب نزاجا اضافه کرد: دوران دفاع مقدس یادآور جانفشانی، ایثارگری و آزادگی رزمندگان و مردم کشورمان در برابر دشمنان است.

سرتیپ دوم ستاد طاهری با بیان اینکه از دوران دفاع مقدس درس‌های بزرگی گرفتیم، گفت: دفاع مقدس به ما یاد داد که روی پای خود بایستیم و قوی شویم.

وی تاکید کرد: سال‌های دفاع مقدس به ما یاد داد که با تدبیر و هوشیاری و در سایه توکل به خداوند می‌توانیم تمامی تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی در غرب نزاجا عنوان کرد: در حالی که در دوران دفاع مقدس به ما سیم خاردار هم برای دفاع از خودمان نمی دادند، امروز در سایه مقاومت و ایستادگی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس، به جایی رسیده‌ایم که نه فقط در منطقه بلکه در دنیا تاثیرگذار هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار