نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حکام کشور‌های اسلامی نظاره‌گر جنایات رژیم صهیونیستی هستند

آیت‌الله عبادی گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین در حالی به وقوع می‌پیوندد که حکام کشور‌های اسلامی نظاره‌گر آن هستند.
کد خبر: ۶۹۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶ - 21September 2024

آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه خراسان جنوبیبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) ۳۱ شهریور در مراسم رژه نیرو‌های مسلح مستقر در مرکز استان با تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین در حالی به وقوع می‌پیوندد که حکام کشور‌های اسلامی نظاره‌گر آن هستند.

وی عنوان کرد: همه مسلمانان دارای سرنوشت مشترکی هستند و وحدت یک فریضه دینی است.

آیت‌الله عبادی گفت: دفاع مقدس تا زمانی که قتل و سرکشی در جهان وجود داشته باشد، تداوم دارد و این موضوع برگرفته از نظام آفرینش است.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: از ۵۰۰ سال قبل که اروپای وحشی برای غارت اموال مردم برنامه ریزی کرد، در هر جایی که حضور پیدا کردند، تفرقه و جدایی بین گروه‌های مختلف مردم ایجاد کرده‌اند.

این مسئول متذکر شد: با بیداری ملت‌ها، استکبار جهانی با بهره گیری از مزدوران خود در قالب استعمار نو نقشه‌های خود را اجرا کردند.

آیت الله عبادی ابراز داشت: از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که بیداری جهانی ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز با بیداری جهانی زمینه نابودی استکبار جهانی فراهم شده و جهان برای برپایی حکومت عدل و تمدن انسانی آماده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار