پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

سرهنگ رشیدی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۹۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰ - 21September 2024

پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه‌ای بی‌بدیل از رشادت‌ها و از خود گذشتگی بزرگ مردانی است که در حساس‌ترین برهه تاریخ معاصر ایران اسلامی با بصیرت و به فرمان ولی فقیه زمان و با تاسی از نهضت عاشورا و با ارزش‌ترین هدیه خداوندی یعنی جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و برای دفاع از ارزش‌های ملی و مذهبی خود با ایثار و فداکاری به بالاترین مقصد کمال انسانی نائل گشتند.

 ملت ایران، عزت، اقتدار و امنیت امروز خود را در عرصه جهانی متاثر از خون پاک شهدای والا مقام می‌داند.

بی‌شک بزرگ‌ترین دستاورد دفاع مقدس، خودباوری ملت ایران است که در سایه اتکاء به پشتوانه معنوی و میراث گرانبهای حاصل از خون هزاران شهید گلگون کفن با عشق به وصل الهی حاصل آمد. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به عموم مردم، به ویژه خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا را برای همگان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار