نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

اینترنت ملی؛ یعنی بستن همه دروازه‌های ورود دشمن به عرصه فناوری کشور

زنگنه گفت: با توجه به اتفاقات اخیر در لبنان، در به شهادت رساندن مردم عادی به وسیله دستگاه پیجر، وقتی از اینترنت ملی سخن به میان می‌آوریم؛ عده‌ای گمان می‌کنند که قرار است فضای مجازی را فیلتر کنیم، در عین حال اینترنت ملی یعنی بستن همه دروازه‌های ورود دشمن به عرصه فناوری کشور تا از نفوذ بیگانگان نیز ممانعت شود.
کد خبر: ۶۹۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳ - 22September 2024

اینترنت ملی؛ یعنی بستن همه دروازه‌های ورود دشمن به عرصه فناوری کشوربه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محسن زنگنه» نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی در دیدار جمعی از کارکنان نیروهای مسلح با امام جمعه تربت‌حیدریه، طی سخنانی اظهار داشت: ضرباتی که طوفان‌الاقصی به رژیم جعلی صهیونیستی وارد کرده بسیار مهلک بود؛ به خصوص در عملیات اخیر حزب‌الله لبنان که ابعاد این عملیات هنوز تبیین نشده‌است.

وی تصریح کرد: اقدام تروریستی اخیر در لبنان نیز؛ نشان داد که اسرائیل در باتلاقی افتاده که برای نجات خود از آخرین فناوری‌ها استفاده می‌کند.

نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اتفاقات اخیر در لبنان، در به شهادت رساندن مردم عادی به وسیله دستگاه پیجر، وقتی از اینترنت ملی سخن به میان می‌آوریم؛ عده‌ای گمان می‌کنند که قرار است فضای مجازی را فیلتر کنیم، در عین حال اینترنت ملی یعنی بستن همه دروازه‌های ورود دشمن به عرصه فناوری کشور تا از نفوذ بیگانگان نیز ممانعت شود.

زنگنه افزود: وظیفه ما تلاش و خدمت مومنانه به مردم است چراکه امروز آنها پای نظام و انقلاب ایستادند و گواه این ادعا انتخابات اخیر ریاست جمهوری است که پیروز شدیم، لذا کسی که در انتخابات خود را بازنده بداند در مسیر رهبر معظم انقلاب حرکت نمی‌کند.

وی یادآور شد: کسانی که با انتخابات قهر کرده‌ بودند و کشور را متهم به تقلب می‌کردند؛ امسال و در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، پای کار آمده و سلامت انتخابات را تائید کردند و این حضور بیش از ۳۰ میلیونی را باید برای مردم تبیین کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در پایان صحبت خود یادآور شد: امروز مسئولی که کار نکند و جواب ارباب رجوع را ندهد؛ هرچند جای مُهر بر پیشانی هم داشته‌ باشد یقیناً در جبهه دشمن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار