استاندار خراسان رضوی:

الزام به آرامش؛ از مولفه‌های اصلی رسیدن به آموزش و پرورش است

نظری گفت: اهداف اصلی در فضای آموزشی کشور، آموزش و پرورش است و یکی از مولفه‌های اصلی برای عمل به این دو هدف، الزام به آرامش است.
کد خبر: ۶۹۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸ - 22September 2024

الزام به آرامش؛ از مولفه‌های اصلی رسیدن به آموزش و پرورش استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، زنگ مهر امروز با حضور «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در مدرسه شاهد قفلی مشهد نواخته شد.نظری در این مراسم اظهار داشت: اهداف اصلی در فضای آموزشی کشور، آموزش و پرورش است و یکی از مولفه‌های اصلی برای عمل به این دو هدف، الزام به آرامش است.

وی افزود: اگر به هر دلیلی آرامش حاکم بر فضای آموزشی و تربیتی ما دچار اختلال و التهاب شود، حتما دسترسی به این دو هدف عالی مشکل می‌شود. 

استاندار خراسان رضوی همچنین تأکید کرد: میسر شدن این موضوع نیازمند تلاشی جمعی است و همه ما باید تلاش کنیم تا این آرامش برای دانش آموزان و فضای آموزشی و تربیتی ما حاکم شود.

جذب ۹ هزار معلم به بدنه آموزش و پرورش استان

 «سید امیر شوشتری» مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: ۹ هزار و ۵۰۰ مدرسه با مدیریت ۴۷ منطقه آموزش و پرورش در سراسر استان خراسان رضوی، صبح امروز میزبان بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموزان است.

وی افزود: امسال حدود ۹ هزار همکار فرهنگی به بدنه آموزش و پرورش استان اضافه شده است که جمعا در دو سال اخیر حدود ۲۱ هزار نفر معلم جذب کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: اگر چه کمبود‌هایی هنوز هست، اما امیدواریم امسال، سال تحصیلی بسیار خوب و پرشوری را پیش رو داشته باشم و سالی پر از موفقیت برای دانش آموزان عزیز در سراسر استان باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار