بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی به مناسبت شهادت سردار شهید خراسانی شهید محسن قاجاریان فرمانده تیپ 21 امام رضا(ع)

به مناسبت شهادت سردار محسن قاجاریان فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ - 06February 2016

بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی به مناسبت  شهادت سردار شهید خراسانی شهید محسن قاجاریان فرمانده تیپ 21 امام رضا(ع)

به گزارش دفاع پرس از مشهد، در پی شهادت فرمانده دلاور تیپ زرهی 21 امام ضا(ع) سردار محسن قاجاریان در راه دفاع از حرم آل ­الله اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی بیانه ای صادر کرد.متن بیانیه بدین شرح است.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت، تاریخ و جغرافیا را به عاشورا میرساند.نه عاشورا به غروب میرسد و نه میتوان کربلا را در قطعهای از جغرافیا به اسارت برد . غروب روز دهم محرم 61 آغاز شکوه عاشورا شد با اذانی که مولا سیدالشهدا علیهالسلام به هل من ناصر ینصرنی آواز داد و زمین کربلا از زیر پیکر شهیدان قتلگاه به پهنه زمین گسترش یافت  تا بفهمیم که شهادت اکسیری است خدایی که سرنوشت ملتها، تاریخ و جغرافیا را توأمان تغییر میدهد. 

و چنین است که هنوز و همیشه، شاهد شکوه شهادت هستیم و مردان خدا هرکدام به زمانی و در سرزمینی به عاشورا و کربلای خود میرسند چنانکه گوش هوش اهل شهود به خبر شهادت "قهرمان مرد" دفاع مقدس، سردار شهید محسن قاجاریان، فرمانده تیپ 21 امام رضا علیهالسلام در مأموریت مستشاری در کربلای سوریه، دگرباره خود را در مدار شهادت یافت.

آری، باریکه راهی برای رسیدن به باغ شهادت هنوز هست اگر آه آدمی از جنس نیاز باشد و باور حسینی انسان را به کربلای دفاع از حرم حضرت زینب بکشاند. چنانکه سردار خراسانی شهید حاج محسن قاجاریان ، به این باور رسید و در صراط مستقیم حسین خود را به بلاد "شام" رساند تا در سر زدن سپیده"صبح"در این دیار مظلوم ، نقش مؤمنانه خود را در دفاع از حرم اهلبیت ایفا کند. اینک شادباش گوی شهد شهودی که سردار را در کام کردند، با امید به طلوع خورشید شهادت در افق زندگی خویش، با یاران شهیدمان و امام شهیدان تجدید پیمان میکنیم تا برمدار عاشورا، سر بر فرمان خلف صالح خمینی، امام خامنهای عزیز بگذاریم و به بهای جان معرفت حسینی را در ضمیر و زمین در پرتو نگهداریم.

 اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد فرمانده رشید خراسانی، سردار شهید محسن قاجاریان تبریک و تسلیت خود را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج) و نایب بزرگوارشان حضرت امام خامنهای عزیز و خانواده و همرزمان شهید عرضه میدارد و با نایب امام عصر بیعت میکنیم که دفاع از حرم و حریم ولایت را تا آخرین قطره خون، وظیفه خود میدانیم و اجازه نخواهیم داد کافرکیشان تروریست و ابوجهلهای تکفیری، به اهداف شوم استعمار ساخته خود برسند. ما راه سردار شهید محسن قاجاریان و شهدای مدافع حرم اهلبیت را راهی میدانیم که در هرکجای زمین و زمان بدان گام بگذاریم ما را به کربلا میرساند، در کربلا نیز لبیک یا حسین را چنان برمیکشیم که همه ستم جهانی را به زیر بکشیم و آن روز دیر نیست که جهان با دریافت تجلی آیات خداوند بهروزهای روشن خود برسد و زمین از غبار استعمار و استبداد و جهالت و تکفیر، تن بتکاند و یکسره، سرای حق و حقجویان شود. آلیس الصبح بقریب؟

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار