پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت شهادت سردار قاجاریان

در پی شهادت سردار سرافراز شهید محسن قاجاریان فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) نیروی زمینی سپاه، از مدافعین حرم در سوریه، استاندار خراسان رضوی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۶۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ - 06February 2016

پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت شهادت سردار قاجاریان

به گزارش دفاع پرس از مشهد، به دنبال شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید محسن قاجاریان فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) استاندار خراسان رضوی پیامی صادر کرد. در پیام علیرضا رشیدیان آمده است: اجر این سردار رشید اسلام پس از مجاهدتهای فراوان در هشت سال دفاع مقدس و نقشآفرینی در سنگرهای مختلف ستادی و عملیاتی، چیزی جز شهادت نبود.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

«الذین ءامنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیلالله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عندالله و اولئک هم الفائزون»

خبر شهادت سردار سرافراز شهید محسن قاجاریان فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) نیروی زمینی سپاه، موجب تأسف و تألم شد.

قطعاً اجر این سردار رشید اسلام پس از مجاهدتهای فراوان در هشت سال دفاع مقدس و نقشآفرینی در سنگرهای مختلف ستادی و عملیاتی، چیزی جز شهادت نبود.

این سردار رشید اسلام در راستای مأموریتهای مستشاری و حمایت از مقاومت اسلامی سوریه، به یاری ارتش و نیروهای مردمی این کشور برای مقابله با داعش و تروریستهای تکفیری شتافت و سرانجام در دفاع از حرم آل الله به شهادت رسید.

تردیدی نیست خونهای پاک شهیدان مدافعان حرم، جبهه مقاومت و استکبارستیزی را تقویت و مدعیان دروغین حقوق بشر و مبارزه با تروریسم را رسواتر میکند.

اینجانب شهادت این فرمانده بصیر و شجاع را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، نایب برحقش امام خامنهای (مدظلهالعالی)، خانواده معظم و همرزمان وی و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران، مردم شریف خراسان رضوی بهویژه مردم شهیدپرور نیشابور تبریک و تسلیت میگویم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار