امام جمعه ایلام:

دفاع مقدس دانشگاهی برای خودباوری و ایستادگی در برابر چالش‌ها است

حجت الاسلام «کریمی‌تبار»گفت: دفاع مقدس به عنوان دانشگاه و کلاس درس بزرگ جهاد، شهادت، ایستادگی، مقاومت، اعتماد به نفس و خودباوری شناخته می‌شود.
کد خبر: ۶۹۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷ - 23September 2024
دفاع مقدس دانشگاهی برای خودباوری و ایستادگی در برابر چالش‌ها استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «اله‌نور کریمی‌تبار» در دیدار با جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان ایلام، با ابراز ارادت به همرزمان شهدا، اظهارداشت: پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان پاسداران خون و راه شهدا، همواره در تلاش هستند تا یاد و خاطره شهدایی را که در نزد خداوند متعال بالاترین مقام را دارند، زنده نگه دارند.
 
وی با تأکید بر اینکه لبیک به امامین انقلاب و حضور در دفاع مقدس، توفیق بزرگی است که نصیب پیشکسوتان این دوران شده، افزود: حفاظت و حراست از این نعمت بزرگ نیازمند تلاش و همت بالایی است. پیشکسوتان دفاع مقدس همواره در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه فعال بوده‌اند.
 
امام جمعه ایلام با اشاره به اخلاص و توسل رزمندگان دوران دفاع مقدس به خدا و ائمه اطهار (ع)، بیان کرد: این نعمت بزرگ که خداوند به جانبازان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ارزانی داشته، نشان‌دهنده جایگاه والای شهدا است.
 
حجت الاسلام والمسلمین «کریمی‌تبار» با بیان اینکه سنت الهی برای این است که انسان متناسب با سختی‌هایی که در دنیا متحمل می‌شود، ارتقاء پیدا می‌کند، افزود: هر چه ایمان انسان بالاتر می‌رود، آزمون‌های الهی نیز برای کسب مقامات و درجات بالاتر معنوی سخت‌تر خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: خداوند متعال سرمایه‌ای بزرگ به جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس ارزانی داشته که با هیچ چیز دیگری در دنیا قابل مقایسه نیست. برای نگهداری از این سرمایه، باید با توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، از آن حفاظت کنیم.
 
امام جمعه ایلام تأکید کرد: دفاع مقدس به عنوان دانشگاه و کلاس درس بزرگ جهاد، شهادت، ایستادگی، مقاومت، اعتماد به نفس و خودباوری شناخته می‌شود.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار