فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش:

دفاع مقدس دستاورد‌های سترگ و میراثی جاودان و ارزشمند برای جمهوری اسلامی به ارمغان آورد

امیر «عباس عظیمی» گفت: دفاع مقدس دستاورد‌های سترگ و میراثی جاودان و ارزشمند برای جمهوری اسلامی به ارمغان آورد که امروز ایران و ایرانی به آن افتخار می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸ - 24September 2024

هشت سال جنگ تحمیلی نشان داد با تکیه بر ایمان، معنویت و باور به وعده‌های الهی می‌توان در مقابل پیشرفته‌ترین تسلیحات و تجهیزات پیروز شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ دوم «عباس عظیمی» فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش عصر امروز در مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس در جمع فرماندهان و مسئولان این یگان پدافندی اظهار کرد: دوران هشت سال جنگ تحمیلی نشان داد با تکیه بر ایمان، معنویت و باور به وعده‌های الهی می‌توان در مقابل پیشرفته‌ترین تسلیحات و تجهیزات پیروز شد که ایران اسلامی با اراده و عزم جوانان خود در برابر نظام سلطه ایستاد و اجازه نداد وجبی از خاک این مرزوبوم به دست دشمن اهریمن بیفتد.


وی با بیان اینکه پیشرفت‌های بی نظیر جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف برای ملت‌های استقلال طلب و آزادی خواه یک الگوی موفقی از مقاومت در برابر سردمداران ظلم و ستم است گفت: دفاع جانانه از کیان و سرحدات مرزی کشور با وحدت و همدلی نیرو‌های مسلح و ملت شریف ایران اسلامی، سربلندی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت.


امیر عظیمی تاکید کرد: دفاع مقدس دستاورد‌های سترگ و میراثی جاودان و ارزشمند برای جمهوری اسلامی به ارمغان آورد که امروز ایران و ایرانی به آن افتخار می‌کنند.


فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش در ادامه بر لزوم آشنایی نسل جوان با ایثار و فداکاری‌های دوران هشت سال جنگ تحمیلی اشاره و خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای اعتلا و ترویج فرهنگ دفاع مقدس استفاده کنیم چرا که تجربه‌های حاصله از  دفاع مقدس رمز پیشرفت‌های دفاعی جمهوری اسلامی در این چنددهه اخیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار