پیکر شهید تازه تفحص شده در مدارس اصفهان تشییع شد

پیکر شهید «علی‌عباس طاهری» از شهدای تازه تفحص شده در مدارس ناحیه یک شهر اصفهان تشییع شد.
کد خبر: ۶۹۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴ - 24September 2024

پیکر شهید تازه تفحص شده در مدارس اصفهان تشییع شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، پیکر شهید «علی‌عباس طاهری» از شهدای تازه تفحص شده در مدارس ناحیه یک شهر اصفهان تشییع شد.

«ایرج علی‌اکبری» استاد دانشگاه فرهنگیان و مدیر دبیرستان شهید بهشتی ناحیه یک اصفهان در حاشیه تشییع پیکر شهید «علی‌عباس طاهری» در این دبیرستان، با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز علمی مهمترین بستر ترویج این اندیشه است، افزود: رشد علمی و تربیتی دانش‌آموزان در گرو آموزش و تربیت تمام ساحتی است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه بهره‌گیری از فرصت‌های تربیتی غیر رسمی در ترویج یک اندیشه، از مهمترین سبک‌های آموزشی است، ادامه داد: در همین راستا امروز این دبیرستان میزبان شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس بود و فرصتی فراهم شد تا دانش‌آموزان با تشییع این شهید در فضای آموزشگاه و فضا سازی صورت گرفته با روحیات دفاع مقدس آشنا شوند.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها زمینه‌ساز ترویج سبک و سیره زندگی شهدا است، خاطرنشان کرد: قطعا نهادینه شدن سبک و سیره شهدا مستلزم استمرار برنامه‌های فرهنگی و معنوی است.

علی‌اکبری اضافه کرد: اگر چه فضای آموزشی امروز مدارس و مرکز آموزشی مبتنی بر همین نگاه است ولی نباید از این مطلب غفلت کنیم که دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان به صورت مستمر در معرض بمباران رسانه‌ای دشمن هستند.

این مسئول تاکید کرد: بهره‌گیری از روش‌های نوین تربیتی، استفاده از هنر و ایجاد جذابیت از ضروریات ترویج اندیشه ایثار و شهادت و سبک زندگی شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها