رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید ظرافتی مازندران مستقر در بابلسر:

دفاع مقدس، تجلی‌گاه بارز ولایت فقیه است

حجت الاسلام«شیرودی» با بیان اینکه دفاع مقدس، تجلی‌گاه بارز ولایت فقیه بود، گفت: با الگوگیری از سیره نبوی و آموزه‌های ولایت فقیه، می‌توانیم بر مشکلات فائق آمده و به سعادت دنیوی و اخروی دست یابیم.
کد خبر: ۶۹۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳ - 24September 2024

دفاع مقدس، تجلی‌گاه بارز ولایت فقیه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «محمدجواد شیرودی» رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید ظرافتی مازندران مستقر در بابلسر امروز در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر برگزار شد، با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص)، به‌عنوان آخرین پیامبر الهی، الگوی کامل برای تمام بشریت است، اظهار داشت: ایشان در طول دوران نبوت و حکومت خود، الگوی کاملی از حکمرانی اسلامی را به نمایش گذاشتند. 

به گفته این مسئول، عدالت، آزادی، برابری، مشورت، و مردم‌سالاری از جمله ویژگی‌های بارز حکومت نبوی بود.

وی با بیان اینکه پس از رحلت پیامبر (ص)، مسئله رهبری و حکومت در جامعه اسلامی مطرح شد، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با طرح نظریه ولایت فقیه، این خلأ را پر کرد.

این مسئول تصریح کرد: ولایت فقیه، به معنای حکومت فردی عادل و فقیه است که بر اساس احکام اسلامی و به نفع جامعه اسلامی حکومت می‌کند.

حجت الاسلام شیرودی با بیان اینکه دفاع مقدس، تجلی‌گاه بارز ولایت فقیه بود، اذعان داشت: امام خمینی (ره) با رهبری حکیمانه خود، ملت ایران را به مقاومت در برابر تجاوز دشمنان دعوت کرد.

به گفته وی، ولایت فقیه در دفاع مقدس، با ایجاد وحدت بین نیرو‌های مسلح و مردم، به پیروزی دفاع مقدس کمک شایانی کرد.

حجت الاسلام شیرودی با بیان اینکه حکمرانی پیامبر (ص) و ولایت فقیه، دو رکن اساسی نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، بهترین شاهد بر این مدعاست.

این مسئول گفت: با الگوگیری از سیره نبوی و آموزه‌های ولایت فقیه، می‌توانیم بر مشکلات فائق آمده و به سعادت دنیوی و اخروی دست یابیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار