فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی:

طرح تشدید کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در اطراف مدارس استان در دستور کار پلیس است

سردار تقوی گفت: همزمان با آغاز فصل تحصیلی جدید؛ طرح تشدید کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی اطراف مدارس در کلانشهر مشهد و شهرستان‌های استان خراسان رضوی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۹۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱ - 24September 2024

طرح تشدید کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی اطراف مدارس استان در دستور کار پلیس استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ «محمد کاظم تقوی» فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی طی سخنانی اظهار داشت: همزمان با آغاز فصل تحصیلی جدید؛ طرح تشدید کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی اطراف مدارس در کلانشهر مشهد و شهرستان‌های استان خراسان رضوی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: در اجرای این ماموریت ضربتی مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر، جمع آوری معتادان متجاهر، برخورد با موتورسواران متخلف و افراد مزاحم و  همچنین نظارت بر فعالیت سرویس‌های مدارس و ترافیک خیابان‌های اطراف مدارس با جدیت توسط کارکنان فراجا دنبال خواهد شد.

فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی ضمن تشکر از همکاری شهروندان وظیفه‌شناس از خانواده‌ها خواست ضمن آگاهی دادن به فرزندان خود در نحوه برخورد با افراد غریبه، استفاده از سرویس مدارس و توجه به مهارت‌های مهم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، نظرات و پیشنهادات خود را به دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ پلیس ارائه دهند.

وی در بخش پایانی اظهارات خود به امکان بهره‌گیری خانواده‌های عزیز از خدمات تخصصی مرکز مشاوره پلیس در حوزه‌های تحصیلی، خانوادگی، تربیتی  و دیگر موارد اشاره کرد و گفت : این خدمات به صورت رایگان انجام می شود و شهروندان می توانند با شماره تلفن ۳۶۰۵۶۴۰۱ و همچنین تلفن پاسخگوی ۰۹۶۵۸۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار