فرمانده سپاه سنقروکلیایی:

دفاع مقدس فصل بی‌بدیلی از ایثار، مقاومت و ایستادگی را به ارمغان آورد

سرهنگ«یاری» گفت: دفاع مقدس برای دل‌باختگان انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی (ره) فصل بی‌بدیلی از ایثار، مقاومت و ایستادگی را به ارمغان آورد که تا این زمانه با  هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای که آیینه تمام‌نمای آن در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مشهود است، همچنان چراغ راه عدالت‌خواهان، آزادگان و استکبارستیزان جهان  است.
کد خبر: ۶۹۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷ - 25September 2024

دفاع مقدس فصل بی‌بدیلی از ایثار، مقاومت و ایستادگی را به ارمغان آوردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «شهرام یاری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقر‌و‌کلیایی امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار داشت: عزت، اقتدار، آرامش و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت‌ها و رشادت‌های ایثارگران، شهدا، رزمندگان، آزادگان و صبر زینبی خانواده‌های معظم شهدا است.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه زمانی نیست گنجینه عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌توانند از آن استفاده کنند و مصرف کنند و سرمایه‌گذاری کنند.

سرهنگ یاری با بیان اینکه  شهرستان سنقر و کلیایی در کتاب بزرگ مقاومت تحسین‌برانگیز این نظام مقدس اسلامی جایگاه ممتازی دارد، خاطرنشان کرد: مقاومت این نظام در مقابله با ضد انقلاب در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس هزاران کیلومتر دورتر برای دفاع از اسلام، انقلاب و وطن نقش بسیار بزرگ و جایگاه والایی دارد.

وی گفت: دفاع مقدس برای دل‌باختگان انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی (ره) فصل بی‌بدیلی از ایثار، مقاومت و ایستادگی را به ارمغان آورد که تا این زمانه با  هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای که آیینه تمام‌نمای آن در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مشهود است، همچنان چراغ راه عدالت‌خواهان، آزادگان و استکبارستیزان جهان  است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقر‌و‌کلیایی ادامه داد: در عملیات طوفان الاقصی، وعده صادق تظاهرات جهانی علیه رژیم صهیونیستی و تشییع کم‌نظیر شهدای خدمت خصوصاً رئیس‌جمهور شهید از سوی ملت ایران در فراروی ماست به همین مناسبت برای گرامیداشت این ایام برنامه‌های بسیار متنوعی در شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی ضمن اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان سنقر، عنوان کرد: بیش از ۱۲۰ برنامه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و نشست‌های بصیرتی، ورزشی، سازندگی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سرهنگ یاری در ادامه بیان کرد: در این هفته دیدار با امام جمعه، حضور در نماز جمعه، برگزاری یادواره‌های شهدا، آبروی محله و نهایتاً یادواره شهدای شهرستان در هفته دفاع مقدس، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا برنامه‌هایی در سطح محلات، مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، رزمایش خدمات مومنانه بسیج در طول هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار