معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان:

شهدا افتخار ایران اسلامی هستند

«جان‌نثاری» با بیان اینکه شهدا افتخار ما هستند، گفت: پیام جلسات گرامی‌داشت شهدا این است که اسلام همه هستی ما و کشور همه شرافت ماست، دشمن باید حواسش را جمع کند تحلیل اشتباه نکند.
کد خبر: ۶۹۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۵ - 26September 2024

شهدا افتخار ایران اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدرضا جان‌نثاری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس استان اظهار داشت: لازمه برگزاری این‌گونه جلسات و زنده نگه‌داشتن ارزش‌های دفاع مقدس این است که اجازه ندهیم این ارزش‌ها از یاد برود.

وی افزود: بزرگداشت پیشکسوتان دفاع مقدس و شهیدان باید دائماً انجام شود، اگر ذره‌ای از این موضوع غفلت کنیم دشمن بلایی که سالیان سال است نقشه آن را در سر دارد بر سر ما می‌آورد.

جان‌نثاری گفت: غفلت از صفات رزمندگان همان چیزی است که دشمن می‌خواهد، هر یک از شهدا، ایثارگران و جانبازان رشادت‌های متفاوتی از خود نشان دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: کسی نمی‌تواند چشم طمع به ایران داشته باشد، اگر در برهه‌ای از زمان غفلت‌هایی انجام شده است، دشمن نباید در محاسبه اشتباه کند؛ اگر کسی حرفی زد که قوت کافی در دفاع از جمهوری اسلامی نداشت حرف ملت نیست.

وی تصریح کرد: عصاره ملت جانبازان و خانواده شهدا هستند؛ سلسله شهدا از زمان دفاع مقدس با شهدای امنیت، سلامت و مدافع حرم تاکنون ادامه داشته است.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: دشمن فکر نکند در این کشور فرش قرمزی برای اجنبی‌ها پهن می‌شود؛ دفاع همه‌جانبه رزمندگان از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور هم به همین دلیل بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: شهدا افتخار ما هستند، پیام این جلسه این است که اسلام همه هستی ما و کشور همه شرافت ماست، دشمن باید حواسش را جمع کند تحلیل اشتباه نکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها