حمله موشکی مقاومت به «حیفا»

رسانه‌های صهیونیستی روز جمعه از فعال‌شدن آژیر‌های خطر و به‌گوش رسیدن صدای انفجار‌های متعدد در بندر اشغالی «حیفا» و اطراف آن خبر دادند.
کد خبر: ۶۹۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹ - 27September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های رژیم موقت تروریست صهیونیستی امروز (جمعه) از فعال‌شدن آژیر‌های خطر حملات موشکی در بندر اشغالی «حیفا» و مناطق اطراف آن خبر دادند.

حمله موشکی مقاومت به «حیفا»

منابع عربی نیز گزارش دادند که صدای ده‌ها انفجار مهیب در حیفا و حومه آن شنیده شده و احتمالا حمله موشکی به این منطقه انجام شده است.

خبرنگار شبکه «المنار» از جنوب لبنان گفت که موج بزرگی از موشک‌های میان‌برد به سمت عمق سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

منابع محلی نیز تصاویری از فعال‌شدن سامانه‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی برای رهگیری موشک‌های شلیک‌شده منتشر کردند.

روزنامه «اسرائیل هیوم» با بیان اینکه بیش از ۱۰ فروند موشک به حیفا و حومه آن شلیک شده، اصابت حداقل ۲ فروند از آنها به این مناطق را تایید کرد.

دقایقی بعد، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: «یک موشک در نزدیکی بندر حیفا به دریا سقوط کرد و قطعات یک موشک رهگیر نیز در مرکز شهر افتاده است».

در ادامه، ارتش اشغالگران طی بیانیه‌ای ضمن اشاره به شلیک ۱۰ موشک از لبنان به سمت خلیج حیفا، توضیح داد: «تعدادی از آنها رهگیری شده و برخی دیگر در مناطق آزاد فرود آمدند».

در این بیانیه همچنین اذعان شده که دو صهیونیست حین فرار به سمت پناهگاه‌ها در حیفا، مجروح شده‌اند.

رئیس اداره محلی حیفا در واکنش به عواقب این عملیات‌های مقاومت گفت: «خیابان‌ها خالی است و اقتصاد آسیب دیده است».

ساعتی بعد جنبش مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و لبنان و در پاسخ به تهاجم وحشیانه صهیونیست‌ها به این کشور، شهرک «کریات آتا» در حیفا را با موجی از موشک‌های «فادی۱» هدف قرار داده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار