امام جمعه اهل سنت تربت جام:

حکم جهاد صادر شود؛ به جنگ با اسرائیل می‌روم

مولوی جامی‌الاحمدی با اشاره به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه و لبنان گفت: اگر حکم جهاد صادر شود اولین نفری خواهم بود که به جنگ با اسرائیل می‌روم و امیدوارم که چنانچه در مبارزه با این رژیم کوک‌کش و جنایتکار شهید شدم؛ پیکرم در قدس شریف تدفین شود.
کد خبر: ۶۹۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸ - 28September 2024

حکم جهاد صادر شود؛ اولین نفری خواهم بود که به جنگ با اسرائیل می‌رومبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، مولوی «شرف‌الدین جامی‌الاحمدی» امام جمعه اهل سنت تربت جام در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مزار مزار شیخ احمد جامی ضمن تسلیت به بازماندگان معدنکاران حادثه معدن ذغال‌سنگ طبس؛ طی سخنانی اظهار داشت: مادامی که کاری به اهلش سپرده نشود چنین اتفاقاتی رخ می دهد. امیدواریم که رئیس جمهور این موضوع را جبران کنند، گرچه که افراد زیادی در این رابطه محاکمه شوند؛ برای خانواده‌هایی که عزیزی را از دست دادند سودی نخواهد داشت. لذا مدیران باید از بروز چنین اتفاقاتی پیشگیری کنند و از افراد با تجربه، متخصص و متععهد استفاده کنند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از حضور امت اسلام در مراسم گرامیداشت ولادت رسول خدا (ص) در روز ۱۲ ربیع‌الاول در مزار شیخ‌الاسلام‌احمد جامی، تصریح کرد: در روز دوازدهم ربیع‌الاول من در رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشته و گزارش این جلسه را به ایشان تقدیم کردم. معظم له نیز ضمن ابراز تشکر و قدردانی، به اهل سنت ابراز محبت، مودت و مهربانی بسیار داشتند و به همین خاطر در جلسه مذکور؛ مشکلات اهل سنت به ایشان منتقل گردید.

امام جمعه اهل سنت تربت جام با اشاره به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه و لبنان گفت: اگر حکم جهاد صادر شود اولین نفری خواهم بود که به جنگ با اسرائیل می‌روم و امیدوارم که چنانچه در مبارزه با این رژیم کوک‌کش و جنایتکار شهید شدم؛ پیکرم در قدس شریف تدفین شود.

وی در تکمیل صحبت خود تصریح کرد: رژیم صهیونیستی رفتنی است؛ همان طور که در زمان جنگ تحمیلی و دوران هشت ساله دفاع مقدس، صدام نتوانست در برابر ایران کاری از پیش ببرد و در نهایت رفتنی شد.

مولوی جامی‌الاحمدی تاکید کرد: متأسفانه امروز شاهد هستیم که سران خائن کشورهای اسلامی در کنار سایر قدرت‌های استکباری و شیطانی مثل اروپا و آمریکا؛ از اسرائیل حمایت می‌کنند. اگر همین کشورها با سایر ملل آزادی‌خواه مسلمان متحد نشوند و خط مقدم‌ جبهه مقاومت حماس و لبنان را حمایت نکنند؛ درآینده نوبت به دیگر کشورهای اسلامی خواهد رسید چرا که اسرائیل، دشمن اسلام‌ و مسلمین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار