پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر در پی شهادت «سید حسن نصرالله»

سرهنگ پاسدار «غریبی» گفت: به یقین پیروزی نهایی از آن مقاومت خواهد بود وحزب الله تا همیشه تاریخ زنده است.
کد خبر: ۶۹۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹ - 29September 2024
پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر در پی شهادت «سید حسن نصرالله»به گزارش خبرنگار دفاع پرس بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر در پی شهادت «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان پیامی صادر کرد.
در این پیام آمده است:
 
بسم رب الشهدا والصدیقین
 
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
مجاهد بزرگ و سید شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان، به قافله شهدا پیوست.
 
رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترور‌های هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آنکه روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.
 
دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید «سید حسن نصرالله»، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب الله تا همیشه تاریخ زنده است.
 
در این برهه حساس تاریخی، با توکل به خداوند متعال و با صبر و استقامت در برابر این جنایات، با اعتماد به وعده‌های الهی و  آموزه‌های وحیانی به یقین پیروزی نهایی از آن مقاومت خواهد بود و جنایتکاران به‌زودی به سزای اعمال خود خواهند رسید.
 
اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت سید مقاومت، عزیز جهان اسلام «سیدحسن نصرالله» به حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، ملت مقاوم لبنان و بویژه همرزمان محور مقاومت و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان، تردیدی ندارم که راه این شهید عزیز پر قدرت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و مسیر نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی هموارتر خواهد شد ان شا الله.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار