پیام مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان در پی شهادت سید حسن نصرالله

سردار «مطهری» درپیامی به مناسبت شهادت «سیدحسن نصرالله» گفت: مهمترین پیامی که باید از ایران به جهان مخابره شود پیام مقاومت است. امت اسلامی ایران در کنار لبنان و در کنار حزب الله است و حمایت همه جانبه از حزب الله را بر خود فرض می داند.
کد خبر: ۶۹۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱ - 29September 2024

  به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار عباس مطهری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله  پیامی صادر کرد؛ در متن این پیام آمده است:

بسم الله القاصم الجبارین

شهادت مظلومانه‌ سیدحسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان، مسیر تازه‌ای پیش روی جبهه‌ی مقاومت گشود. 

رژیم خونخوار و پلید صهیونیستی یک بار دیگر و در ادامه جنایات خونبار خود، دست به جنایتی بزدلانه زد و دست پلید ظلمت از آستین صهیونیستم جنایتکار بیرون آمد و مبارز و مجاهد بزرگ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از همرزمان ایشان را به شهادت رساند و جنایتی دیگر در کارنامه سیاه استکبار جهانی ثبت شد.

برخی که «پیام با طعم تلخ تسلیم» به دشمن می دهند عبرت بگیرند که هزینه تسلیم بیش از هزینه مقاومت است، اگر گرگ درنده، درنده خویی اش را از دست داد «سگ هار صهیونی» هم اسلحه بر زمین می گذارد.

 مهمترین پیامی که باید از ایران به جهان مخابره شود پیام مقاومت است. امت اسلامی ایران در کنار لبنان و در کنار حزب الله است و حمایت همه جانبه از حزب الله را بر خود فرض می داند. ما مردن را هلاکت نمی دانیم، ملاقات خدا می دانیم و شهادت را فوز عظیم  و حیات دائم می دانیم و جبهه مقاومت با مشق شهادت دفتر پیروزی را ورق می‌زند لذا فرماندهان و رزمندگان مقاومت از شهادت استقبال می کنند.

 با شهادت نصرالله، جهان بیدارتر می شود حزب الله باید زنده بماند و زنده ماندنش با ریختن خون سید نصرالله قطعی شد.

دشمنان به دلیل عجز و ناتوانی، با ترور حاج قاسم، هنیه و نصرالله را کشتند؛ تا «تظاهر به غلبه» کنند. بدانند از این ترورها سود نمی برند همچنان که یزید متضرر شد و  سود نبرد. آنان چون منطق ندارند ترور می کنند ولی بدانند همانند شهید سلیمانی شهید نصرالله از سید نصرالله برای آنان خطرناک تر است.

 جبهه مقاومت، خروش منسجم ملت های مسلمان و اتحاد امت اسلامی را کم داشت، باذن الله خون سید نصرالله این را رقم خواهد زد. اگر سید حسن نصرالله در بستر فوت می کرد اثر زیادی نداشت اما با کشتن او موج بیداری در جهان اسلام خروشان خواهد شد و چون سیل رژیم صهیونیستی را خواهد برد، چرا که خون بر شمشیر پیروز است.

ساختار مقاومت مستحکم است و  نیروهای آن مقاوم اند، راه سید حسن نصرالله نافذتر و وسیع تر از گذشته ادامه دارد و دشمنان بدانند با این ترور یاران مقاومت را بیشتر کردند و شهادت سید نصرالله آغاز نصرالله است سرآغاز نصرت الهی برای امت سازی است .

امام خمینی در شهادت شهید مطهری فرمود: ‎‏بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود.
 همچنان که خون خرازی، باکری، زین الدین و باقری دفاع مقدس را به قله ای برای جبهه مقاومت تبدیل کرد خون سید حسن نصرالله، حزب الله را به قله جبهه مقاومت تبدیل خواهد کرد.

 ان‌شاءالله به‌زودی خون مطهر نصرالله عزیز و تمامی شهیدان جبهه مقاومت با آزادی قدس شریف به ثمر خواهد نشست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار