مدیر اجرایی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در همدان:

همکاری صداوسیمای همدان در تولید و پخش برنامه‌های هفته دفاع مقدس قابل تقدیر است

سرهنگ «آزادی» با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۳۲۷ عنوان برنامه در سطح استان همدان برگزار شد، گفت: از صدا و سیمای استان که درحوزه تولید و پخش برنامه اقدامات خوبی داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۶۹۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷ - 29September 2024

همکاری صداوسیمای همدان در تولید و پخش برنامه‌های هفته دفاع مقدس قابل تقدیر استسرهنگ پاسدار «هادی آزادی» مدیر اجرایی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، اظهار داشت: مقاومت مردم غزه و لبنان برگرفته از آیات قرآنی است و با توکل به خدا جبهه مقاومت پیروز خواهد بود.

 وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان همدان با شعار «در راه فتح قله‌ایم» برگزار شد، افزود: این شعار برگفته از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است که به سمت قله در حال حرکت هستیم و انشاءالله انقلاب اسلامی زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم خواهد کرد.

این مسئول با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۳۲۷ عنوان برنامه در سطح استان همدان برگزار شد، عنوان کرد: از صدا و سیمای استان که درحوزه تولید و پخش برنامه اقدامات خوبی داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم. 

سرهنگ آزادی یکی از برنامه‌های شاخص که در این هفته در سطح استان برگزار شد را همایش جهاد و مفاومت عنوان کرد و گفت: پیشکسوتان جهادد و مفاومت دیروز و امروز در راه حفظ آرمان‌های انقلاب در حال جهاد هستند و بنابر توجه ویژه رهبر مظعم انقلاب اسلامی به پیشکسوتان، در هفته دفاع مقدس با آنان دیدار داشتند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار