هنرمندان رادیو از مجاهدت‌های سید مقاومت می‌گویند

ترور ناجوانمردانه دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط رژیم جنایت‌کار صهیونیستی واکنش‌های متعددی را به همراه داشت که هنرمندان رادیو از این قائده مستثناء نبودند و واکنش‌هایی داشتند.
کد خبر: ۶۹۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹ - 29September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، شهید سید حسن نصرالله، که شهره به سید مقاومت بود  با حضور پر قدرت خود نه تنها توانست حرکت توفنده‌ای را در غرب آسیا بلکه در نقاط دیگری از جهان شکل بدهد بلکه زمینه‌ساز آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم ساخته است. ترور ناجوانمردانه دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط رژیم جنایت‌کار صهیونیستی واکنش‌های متعددی را به همراه داشت که هنرمندان رادیو از این قائده مستثناء نبودند و واکنش‌هایی داشتند.

هنرمندان رادیو از مجاهدت‌های سید مقاومت می‌گویند

سید حسن نصرالله بدون مرز بود
داوود نماینده، هنرمند پیشکسوت پیرامون شهادت سیدحسن نصرالله گفت: سردار مقاومت و سید مبارزان عشق به اباعبدالله الحسین (ع) به رسم عاشقی دعوت شهادت را لبیک گفت. او مدرس رسم چگونه زیستن و چگونه رفتن بود و باید از او آموخت. باید به ادامه راه سید مقاومت راسخ‌تر شویم. آنچه از سید مقاومت به یاد دارم این است که شجاع بودن و شهامت داشتن را به مردمان جهان آموخت. سید مقاومت محبوب بود و مرز نداشت.

این هنرمند با بیان اینکه همیشه به شهید نصرالله ارادت قلبی داشت، ادامه داد: چندی پیش در سفری که به بیروت داشتم، خیلی دوست داشتم از نزدیک ایشان را ببینم، اما میسر نبود. شهید نصرالله به نسل آینده، دلاور بودن، شجاعت، اندیشمند بودن و ... را آموخت.  

نماینده با بیان اینکه شهادت پاداش خداست، تاکید کرد: این پاداش بزرگ نصیب سید حسن نصرالله شد و من به پیشگاه آقا امام زمان (عج) و رهبر انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌کنم. همچنین خدمت ملت لبنان و مردم ایران هم تسلیت می‌گویم. به هر حال آنچه در آموزه‌های خودمان داریم را فراموش نکنیم که شهید سید حسن نصرالله برای جامعه خودش و مردم جهان همانند آموزگار بزرگ بود.

شوک بزرگ
حسین معصومی، تهیه کننده برنامه های" سلام صبح بخیر" و به "افق افتاب" رادیو ایران گفت: خبر شهادت سید حسن نصرالله  برای من شوک بزرگی بود. روایت از امام صادق (ع) داریم که فرمودند: «شیطان از مرگ هیچ کدام از مؤمنان مانند مرگ "مؤمن فقیه" شاد نمی‌شود.»
وی ادامه داد: از زمانی که خبر شهادت سید مقاومت را شنیدیم در استودیوی رادیو بودم تا همراه برنامه سازان ویژه برنامه شهادت را تهیه و روانه آنتن کنیم. با اینکه همه ناراحت بودند، اما تلاش کرده ایم از ابعاد مختلف به زندگی ایشان بپردازیم.

همراه با «زنده باد مقاومت»
فیروزه آدابی گوینده برنامه «زنده باد مقاومت» رادیو ایران با بیان اینکه بعد از شهادت سید حسن نصرالله پویش «آغاز نصرالله» در این برنامه آغاز شد، بیان کرد: بشکند دست پلیدی که شکست این سر و دست/ ما ید واحده هستیم و نداریم شکست/ چه کسی گفت که فریاد تو بی تأثیر است/ که ازل تا به ابد جلوه‌ی یک تکبیر است/ گر بخواهند و نخواهند، ترا می‌خواهیم/ گر بیایند و نیایند تو را همراهیم

عرق مردم ایران به مردم لبنان
حمیدرضا رضایی، گوینده رادیو در این باره توضیح داد: شهادت سید حسن نصرالله را خدمت مقام معظم رهبری و مردم ایران و مردم مقاوم لبنان تسلیت می‌گویم. شهید حسن نصرالله نه تنها جایگاه یک رهبر را داشت، بلکه ایشان انگیزه هم می‌دادند و من این خط مش او را دوست داشتم. ما در برنامه رادیویی «پلاک هشت» هر زمان درباره مقاومت مردم لبنان صحبت کردیم، مخاطبان پیامک‌های زیادی ارسال کردند. این نشان می‌دهد مردم ایران عرق ویژه‌ای نسبت به  گروه مقاومت و مخصوصا زنده یاد شهید سید حسن نصرالله دارند. به امید پیروزی هر چه زودتر مقاومت بر علیه رژیم صیهونیستی.

یک اجرای دشوار
فاطمه امجدیان، گوینده رادیو جوان گفت: من خبر شهادت سیدحسن نصرالله را زمانی شنیدم که سی ثانیه تا پخش برنامه زنده برنامه فاصله داشتم. همین کار من را به عنوان گوینده خیلی دشوار کرد، ولی یکی از رسالت‌های مجری و گوینده این است که در همین مواقع بحرانی واژه‌ها درست استفاده شود. انشاالله در ادامه مسیر مقاومت همه جانانه قدم بردارند.

همه سید مقاومت را دوست داشتند
 احمد الهی قلی، مسئول برنامه‌های سیاسی رادیو ایران ضمن عرض تسلیت به مردم  لبنان، فلسطین، ایران و آزادگان جهان  به مناسبت  شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان یاران شهیدش گفت: از شنیدن  خبر شهادت سید حسن نصرالله بسیار نارحت و متاسف شدم. همه سید مقاومت را می‌شناختند و او را دوست داشتند. رژیم صهیونیستی بازنده بزرگ است، چون راه مقاومت ادامه خواهد داشت.  

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار