پیام تسلیت تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی در پی شهادت سید مقاومت

در پی شهادت مظلومانه مجاهد بزرگ، سید مقاومت، دبیر کل جنبش سربلند حزب‌‌الله لبنان، سید حسن نصرالله، حجت الاسلام و المسلمین «کلانتری» این واقعه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۹۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸ - 29September 2024

پیام تسلیت تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی در پی شهادت سید مقاومتبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، در پی شهادت مظلومانه مجاهد بزرگ، سید مقاومت، دبیر کل جنبش سربلند حزب‌‌الله لبنان، سید حسن نصرالله، تولیت حرم مطهر شاهچراغ، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری، در پیامی ضمن تسلیت شهادت این مبارز خستگی‌ناپذیر اظهار داشت: شهادت، فخر اولیاء الهی و مدال سربلندی خداوند کریم بر سینه مردان و جهادگران فی سبیل‌‌الله و وعده پیروزی و نصرت الهی است برای آنان که عمر خود را وقف مبارزه با حزب شیطان و طاغوت‌‌های زمان و مجاهدت در راه حاکمیت و غلبه مستضعان بر مستکبران زمین نموده‌‌اند.

 متن پیام تسلیت تولیت حرم مطهر، به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم ، انّا لله و انّا الیه راجعون ، السلام علیک یا اباعبدالله و علی الأرواح التی حلّت بفنائک.

 شهادت مجاهد بزرگ، سید مقاومت، دبیر کل جنبش سربلند حزب‌‌الله لبنان، حجت‌‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله را به پیشگاه حضرت ولیّ عصر(عج )، رهبر حکیم انقلاب اسلامی و همه سربازان جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان به ویژه یاران بلند همت حزب‌‌الله همیشه پیروز لبنان تبریک و تسلیت می‌‌گویم.

 شهادت، فخر اولیاء الهی و مدال سربلندی خداوند کریم بر سینه مردان و جهادگران فی سبیل‌‌الله و وعده پیروزی و نصرت الهی است برای آنان که عمر خود را وقف مبارزه با حزب شیطان و طاغوت‌‌های زمان و مجاهدت در راه حاکمیت و غلبه مستضعان بر مستکبران زمین نموده‌‌اند.

هیهات که مردان به خدا پیوسته و بندگان راسخ و عابدان شب و شیران روز را بتوان با ترورهای کور و شهادت، از میدان شیرین جهاد که از بزرگترین درس‌‌های اسلام ناب محمدی(ص) و از آرمان‌‌های بلند قرآن کریم است بیرون راند.

شهید بزرگ سید حسن نصرالله پس از شهادت نیز همچون قبل از شهادت فرمانده و الگوی ماندگاری است که هزاران مجاهد فی سبیل الله را در اقصی نقاط کره خاکی برای مبارزه بی امان با استکبار جهانی و باند جنایتکار صهیونی در سرزمین‌‌های اشغالی به صف واحد فرا می‌‌خواند.

 شک نباید کرد که جبهه بزرگ مقاومت اسلامی با استعانت از درگاه ربوبی و با پشتوانه جهاد خستگی ناپذیر و ایثار مال و جان فرزندان رشید خود در راه خداوند قادر، سگ هار صهیونیزم و ارباب جنایتکارش آمریکا را از این منطقه ریشه کن خواهند کرد. علو درجات شهید سید حسن نصرالله و همراهان شهیدش و همچنین صبر و اجر‌‌ بی‌‌پایان برای بازماندگان آنان را از پیشگاه خداوند کریم مسألت دارد.

و ماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم. خادم سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌‌السلام) در ایران اسلامی ؛ابراهیم کلانتری.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار