معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور:

نشر کتاب دفاع مقدس و مقاومت موجب استحکام جبهه حق می‌شود

سردار «معروفی» با بیان اینکه کتاب‌های دفاع مقدس بهترین ابزار برای معرفی سیره عملی شهدا به نسل نو است، گفت: نشر کتاب دفاع مقدس و مقاومت موجب استحکام جبهه حق می‌شود.
کد خبر: ۶۹۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۹ - 30September 2024

نشر کتاب دفاع مقدس و مقاومت موجب استحکام جبهه حق می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور امشب در آئین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت که در محل نمایشگاههای بین المللی استان مازندران در قائمشهر برگزار شد، اظهار داشت: نطفه امت اسلام در عاشورا بسته شد و جریان مقاومت بعد از شهادت سیدحسن نصرالله تداوم خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه دشمن بداند استحکام درونی جبهه مقاومت شکستنی نیست، افزود: امت اسلام باید زمینه ساز ظهور باشد و برای تحقق این مهم راه ایثار و شهادت ادامه دارد.

به گفته سردار معروفی بازدارندگی امروز کشور در مقابل دشمنان انقلاب را مدیون و مرهون دورن دفاع مقدس هستیم.

این مسئول به پیشینه غرورآفرین لشکر ۲۵ کربلا در دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: شهید کیانی از رزمندگان این لشکر خط شکن است که رشادت‌های ارزشمندی در دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشته است.

وی با بیان اینکه مقاومت، جهاد و فرهنگ مثلث مورد نیاز جامعه امروز برای حفظ جهان اسلام است، گفت: نشر کتاب دفاع مقدس و مقاومت موجب استحکام جبهه حق می‌شود.

سردار معروفی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با پذیریش وعده الهی مبنی براینکه جهاد در راه خدا به نصرت و پیروزی ختم می‌شود در مقابل دشمنان بین المللی ایران اسلامی ایستادند، اذعان داشت: کتاب‌های دفاع مقدس بهترین ابزار برای معرفی سیره عملی شهدا که مملو از ایمان به خدا و ولایت مداری بوده، به نسل نو می‌باشد.

وی خطاب به مدیران و مسئولان با تأکید بر اینکه مسئولیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: باید با پیروی از ولایت فقیه برای اقتدار کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها