فرمانده ناحیه مقاومت کازرون:

جهاد و امیدآفرینی فعالیت در مسیر شهدا است

سرهنگ پاسدار «حیاتی» گفت: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، اساسی‌ترین و بنیادی‌ترین کاری که ما باید انجام بدهیم جهاد و امیدآفرینی است که به مثابه حرکت در مسیر شهدا است.
کد خبر: ۶۹۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴ - 29September 2024

جهاد و امیدآفرینی فعالیت در مسیر شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «حسین حیاتی» فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون در یادواره شهدای روستای خداآباد و صدرآباد از بخش مرکزی کازرون که به همت پایگاه‌های محبان حضرت زینب (س) و حضرت صدیقه کبری (س)، تابعه حوزه کوثر(س)، در حسینیه حضرت صاحب الزمان(عج) روستای خدا آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و شهدای حادثه اخیر لبنان، اظهار داشت: مسیر همه شهدای عزیز ما همان مسیر حادثه عاشورا است و همان مسیری است که جبهه مقاومت در پیش گرفته و به همین خاطر امروز استکبار جهانی و رژیم صیهونیستی تمام تلاششان را برای از بین بردن مقاومت در منطقه انجام می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت کازرون اظهار داشت: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، اساسی‌ترین و بنیادی‌ترین کاری که ما باید انجام بدهیم جهاد و امیدآفرینی است که در بیانیه گام دوم انقلاب بیش از چهل بار از جوانان و نوجوانان صحبت شده که تمام تلاش دشمن بر این است که جوانان و نوجوانان ما ناامید شوند.

حیاتی افزود: شهادت بیدارکننده است، با شهادت در راه حق انسان‌ها، ملت‌ها و جهانیان  بیدار می‌شوند و فلسفه انقلاب اسلامی ما برای بیدارکردن جهانیان برای تشکیل حکومت امت واحده در جهان اسلام است.

 وی تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا برای بیداری ما است چون اگر بیدارمان نکنند بیدار نمی شویم، همین تفکر شهدا و اندیشه شهدا است که زمینه را برای ظهور حضرت مهدی فاطمه (عج)، فراهم می‌ آورد.

گفتنی است در این مراسم امام جمعه شهرستان کازرون حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی در خصوص اهمیت ادامه راه شهدا نکاتی را بیان داشت و در ادامه آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس سید کرامت الله حسینی  با بیان روایت هشت سال دفاع مقدس حاضرین را به فیض رسانید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها