فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

حضور ۱۰۵ ناشر در سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت

سردار «مسلمی» از حضور ۱۰۵ ناشر در سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت خبر داد و گفت: این نمایشگاه به میزبانی استان مازندران برگزار شده است.
کد خبر: ۶۹۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۸ - 30September 2024

حضور ۱۰۵ ناشر در سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومتبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امشب در آئین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در راستای دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید دیار علویان که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائمشهر برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدا به ویژه سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان اظهار داشت: ۱۰۵ ناشر در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در این نمایشگاه کتاب اولین نمایشگاه کتاب مجازی نیز افتتاح شده، افزود: ۶۵ غرفه عفاف و حجاب با عنوان فردخت در این نمایشگاه جانمایی شده است.

سردار مسلمی از جانمایی ۳۰ غرفه عرضه صنایع دستی خبر داد و گفت: ۱۵غرفه نیز محصولات فرهنگی و نوشت افزار ایرانی اسلامی عرضه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه هشتم تا ۱۳مهر دائر است، یادآور شد: علاقه‌مندان برای بازدید و خرید از این نمایشگاه می‌توانند روزانه از ساعت ۹صبح تا ۱۲ ظهر و ۱۶ عصر تا ساعت ۲۱ حضور بهم رسانند.

فرمانده سپاه کربلا از چاپ ۳۵۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در راستای کنگره ملی شهدای مازندران خبر داد و گفت: ۳۰۰ کتاب پالتویی نیز با محوریت زندگی شهدا و سرداران مازندرانی تالیف شد.

سردار مسلمی به برگزاری ۹ اجلاسیه ویژه دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران اشاره کرد و افزود: اجلاسیه ملی نابغه فاو ویژه سردار محمدحسن قاسمی طوسی در برج میلاد تهران برگزار شد.

وی به برگزاری همایش تمدنی از طبرستان تا یمن هم قدم تا مسجد الاقصی اشاره کرد و یادآور شد: از ششم مهر سالجاری اجلاسیه‌های متعددی را درحال برگزاری داریم.

سردار مسلمی به برگزاری موفق اجلاسیه آتش و عشق با هدف ترویج زادواج آسان با حضور ۲۰۰۰ زوج جوان به همراه اهدای جهیزیه اشاره کرد و گفت: هزار سری جهیزیه، ۴۰ هزار بسته معیشتی و ۱۸ هزار بسته لوازم التحریر ذیل این اجلاسیه توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه اجلاسیه ایثارگران نیز هفتم مهر برگزار شد، ادامه داد: هشتم مهر نیز اجلاسیه خانواده بهشتی ویژه همسران وفرزندان شهدا در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی ماهفروجک برگزار شد.

فرمانده سپاه کربلا از برگزاری همایش همایش کشتی گیران در رده‌های سنی مختلف به تعداد شش هزار نفر در نهم مهر خبر داد و افزود: سه شنبه ۱۰ مهر همایش دانشجویان و اساتید را خواهیم داشت.

سردار مسلمی با بیان اینکه چهارشنبه ۱۱ مهر اجلاسیه معلمان و دانش آموزان را در ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دومین کنگره ۱۴هزار و۵۰۰ شهید دیار علویان ۱۲مهر ساعت ۱۸ در مجموعه ورزشی سردار شهید قاسم سلیمانی، سیدالشهدای مقاومت برگزار می‌شود.

وی به اجرای موفق نمایش «راز سرزمین عشق» با عنوان فصل شیدایی در ساحل سیترای نوشهر اشاره کرد و گفت: این نمایش از ۲۸ شهریور در ساری درحال اجراست و تا ۱۲ مهر برقرار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها