مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران خبر داد؛

افتتاح بخش مجازی سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت

«رمضانی» از افتتاح بخش مجازی سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت خبر داد و گفت: تمامی ملت شریف ایران اسلامی می‌توانند از طریق این سایت با تازه‌های نشر در حوزه دفاع مقدس و مقاومت آشنا شوند.
کد خبر: ۶۹۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۹ - 30September 2024

افتتاح بخش مجازی سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومتبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «علی رمضانی» مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران امشب (یکشنبه) در آئین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت که در راستای دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید دیار علویان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائمشهر برگزار شد، با بیان اینکه بیش از ۵۰ هزار نسخه کتاب در این نمایشگاه درحال عرضه است، اظهار داشت: کتاب بهترین محصول فرهنگی برای تبیین و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی ضمن تحسین خدمات ارزشمند مسئولان فرهنگی مازندران برای میزبانی از این نمایشگاه ملی، افزود: اطلاع رسانی و تبلیغ برای جذب مخاطب به این نمایشگاه ملی یک ضرورت است.

رمضانی با اشاره به جایگاه و اهمیت فضای مجازی برای تبلیغ کتاب و کتابخوانی، خواستار فعالیت مردم شریف مازندران در فضای مجازی برای معرفی ویژگی‌های نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت به سایر هم استانی‌ها با هدف بازدید از این نمایشگاه شد.

مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به سیره عملی احمد متوسلیان اشاره کرد و گفت: روزگاری در سال ۱۳۶۱ محو اسرائیل را این شهید والامقام از زبان امام خمینی (ره) یادآورشدند که اکنون نیز ضرورت کمک به مردم لبنان در پیام اخیر رهبری تاکید شده است.

رمضانی به افتتاح بخش مجازی سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت اشاره کرد و یادآور شد: تمامی ملت شریف ایران اسلامی می‌توانند از طریق این سایت با تازه‌های نشر در حوزه دفاع مقدس و مقاومت آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها