در پیام فرمانده انتظامی خراسان رضوی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله آمده است؛

مجاهدت‌های شهید نصرالله روشنگر مسیر جهادگران جبهه مقاومت خواهد بود

سردار تقوی در پیامی شهادت سید مقاومت را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۹۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰ - 30September 2024

مجاهدت‌های شهید نصرالله روشنگر مسیر جهادگران جبهه مقاومت خواهد بودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در پیامی شهادت سید مقاومت را تبریک و تسلیت گفت.  

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر، رهبری دلاور و شجاع که با حکمت و معرفت، پرچمدار مقاومت و ایستادگی در راه دفاع از حق اسلام و مسلمانان مظلوم فلسطین بود تحقق وعده الهی برای ره‌یافتگانی است که در خط سیر جهاد در راه خدا، خستگی‌ناپذیر گام برمی‌دارند.   

پرواز ملکوتی شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان که شهادت آرزویش بود در آسمان جبهه مقاومت جاودانه می‌ماند و برکات جهاد پس از سالیان بی‌شمار چونان خورشیدی فروزان روشنگر مسیر جهادگران جبهه دفاع و مقاومت خواهد بود.   

شهادت سید مقاومت، سنگر تسخیرناپذیر دفاع را مستحکم‌تر از قبل کرده و عزم راستین دفاع تا نابودی رژیم ستمگر صهیونی را برای جهان اسلام، مستحکم و پایدار می‌سازد.  

این مصیبت سنگین را به محضر حضرت بقیه‌الله، ولی امر مسلمانان جهان و تمامی آزادگان و دنیای اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و بر سنگرداری این جبهه جهاد، عهدی بر پایبندی دفاع از ملت مظلوم فلسطین خواهیم داشت تا پرچم اقتدار و پیروزی اسلام در اهتزاز بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار