مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری:

زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه اداری نیست بلکه یک وظیفه عمومی است

صابر خسروی گفت: شهدای غریب در اسارت در اوج مظلومیت و غریبانه برای حفظ آبروی نظام و کشور زیر شدیدترین شکنجه‌ها به فیض شهادت رسیدند و این وظیفه‌ی ما را در قبال این عزیزان بسیار سنگین‌تر می‌کند.
کد خبر: ۶۹۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸ - 30September 2024

زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه اداری نیست بلکه یک وظیفه عمومی استبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، صابر خسروی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای غریب با دستگاه‌های متولی امور فرهنگی گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه اداری نیست بلکه وظیفه تک تک مردم است.

صابر خسروی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای غریب استان در روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه خاطر نشان کرد: شهدای غریب در اسارت در اوج مظلومیت و غریبانه برای حفظ آبروی نظام و کشور زیر شدیدترین شکنجه‌ها به فیض شهادت رسیدند و این وظیفه‌ی ما را در قبال این عزیزان بسیار سنگین‌تر می‌کند.

خسروی ادامه داد: دستگاه‌های مرتبط به امور فرهنگی در برگزاری یادواره شهدای غریب بنیاد را یاری کنند تا بتوانیم دین خود را به این شهدا هر چند ناچیز ادا کنیم

وی در پایان از عموم مردم خصوصاً خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دعوت کرد تا با حضور خود زینت‌بخش محفل شهدای غریب باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار