امام جمعه رفسنجان تاکید کرد؛

ترسیم درست شخصیت شهدای دفاع مقدس برای نسل جوان

حجت‌الاسلام «عسکری» وی تأکید کرد: باید شخصیت این شهدای بزرگ و والامقام برای نسل جوان ترسیم شود تا دنبال الگوهای مبتذل غربی نروند.
کد خبر: ۶۹۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹ - 30September 2024

ترسیم درست شخصیت شهدای دفاع مقدس برای نسل جوان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،حجت‌الاسلام «اصغر عسکری» امام جمعه رفسنجان در مراسم افتتاحیه کنگره ملی عارف شهید «علی محمدی‌پور» اظهار داشت: انسان‌شناسان عواملی همچون وراثت، معلم، محیط، کتاب و دوستان را در رشد انسان موثر می‌دانند اما هیچکدام از این عوامل تربیت به‌اندازه اسوه‌ها و الگوها در تربیت انسان‌ها موثر نیستند.

عسکری تصریح کرد: مردم باید با مردان بزرگ و تاریخ‌سازی مانند شهید حاج‌«علی محمدی‌پور» آشنا شوند چرا که در سیر و سلوک معنویت این شهدا دنیایی از عظمت داشتند.

وی تأکید کرد: باید شخصیت این شهدای بزرگ و والامقام برای نسل جوان ترسیم شود تا دنبال الگوهای مبتذل غربی نروند.

امام جمعه رفسنجان اضافه کرد: شهدا از فضل، اجر، نعمت و رحمت الهی برخوردارند بنابراین یکی از آرمان‌های بلند مردان الهی، شهادت است.

در این مراسم سردار حاج «محمد میرزایی» فرمانده تیپ حاج‌«احمد امینی» و «علی محمدی‌نسب راوی» دفاع‌مقدس و بی‌سیم‌چی شهید حاج‌«علی محمدی‌پور» در دوران دفاع‌مقدس به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداختند.

گفتنی است: مراسم اختتامیه کنگره ملی شهید عارف حاج علی محمدی پور عصر امروز در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار