دانشگاهیان دانشگاه ملی مهارت کرمان در پی ترور «سید حسن نصرالله» تجمع کردند

همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور تجمع دانشگاهیان دانشگاه ملی مهارت واحد استان کرمان در پی جنایت‌های رژیم تروریستی و غاصب صهیونیستی در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵ - 30September 2024

دانشگاهیان دانشگاه ملی مهارت کرمان در پی ترور «سید حسن نصرالله» تجمع کردند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، تجمع دانشگاهیان دانشگاه ملی مهارت واحد استان کرمان در پی جنایت‌های رژیم تروریستی و غاصب صهیونیستی در حملات اخیر به لبنان که منجر به شهادت «سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله لبنان گردید برگزار و شرکت کنندگان از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام انزجار نمودند.

در این تجمع اعضای هیأت رئیسه، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ملی مهارت واحد استان کرمان که در جوار مزار شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد، حضور داشتند و تجمع کنندگان با شعار «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا»، خشم و انزجار خود را نسبت به اقدامات بزدلانه و مذبوحانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی نشان دادند.

لازم به ذکر است در پایان این تجمع، بیانیه دانشگاهیان دانشگاه ملی مهارت استان کرمان قرائت شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «رژیم غاصب اسرائیل با این اقدام وحشیانه بار دیگر نشان داد که هیچ احترامی برای حقوق ملت‌ها و رهبران مقاومت قائل نیست و در پی تخریب اراده‌ای است که علیه ظلم و اشغالگری ایستاده است».

در ادامه آمده است: «دشمنان اسلام و بشریت بدانند که خون شهید «سید حسن نصرالله»، چون خونی مقدس در رگ‌های مقاومت جریان خواهد یافت و مشعل مبارزه با ظلم و استبداد جهانی پرنورتر از گذشته خواهد سوخت».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها