مسئول بسیج دانشجویی فارس:

ایجاد بستر گفتگو و مطالبه گری تخصصی اولویت‌ بسیج دانشجویی است

«توانا» ایجاد بستر گفتگو و مطالبه گری تخصصی را از جمله اولویت‌های تشکل بسیج دانشجویی برشمرد.
کد خبر: ۶۹۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱ - 30September 2024

ایجاد بستر گفتگو و مطالبه گری تخصصی اولویت‌ بسیج دانشجویی استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «عباس توانا» مسئول بسیج دانشجویی فارس امروز در گردهمایی مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس و انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر رویکرد دانشکده محوری، سیر مطالعاتی، گفتگو محوری و مطالبه گری تخصصی اظهار داشت: نسبت به تبیین دفاع مقدس در بین نسل جوان باید تلاش ویژه و به آن پرداخته شود.

وی با تاکید بر پرداختن و توجه به تلاش ها و مجاهدت های نسل اول انقلاب اسلامی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، صنایع نظامی و دفاعی کشور، جایگاه ویژه ای در دنیا دارد.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به جایگاه ایران اسلامی در عرصه های سلامت، علم و دانش در جهان، بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید و اضافه کرد: برنامه ریزی و اقدامات لازم در جهت حفظ، اشاعه و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه دانشگاهی صورت گیرد.

توانا در ادامه بسیج دانشجویی را تشکلی پویا، پرانرژی و پیش برنده توصیف و تصریح کرد: نقش آفرینی تخصصی موثر در عرصه های مختلف و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی ماموریت های مهم بسیج دانشجویی است.

در این برنامه انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس برگزار و سهیل نوروزی، نرگس نامداری، امیرحسین زارع، رضا اردشیری، سپهر سروری، مهدی صفری، مصطفی جوادیان، زهرا دهقان، علیرضا رنجبر، نیلوفر رنجبر اسلاملو، محمدحسین شاه‌علی، علیرضا ایزدی و مریم ربیعی به عنوان اعضای جدید این شورا انتخاب شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار