بیانیه ائمه جمعه جنوب فارس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

ائمه جمعه جنوب استان فارس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت شهید سید حسن نصرالله و جمعی از نیروهای جبهه مقاومت بیانیه دادند.
کد خبر: ۶۹۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹ - 30September 2024

بیانیه ائمه جمعه جنوب فارس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستیبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، ائمه جمعه جنوب استان فارس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت شهید سید حسن نصرالله و جمعی از نیروهای جبهه مقاومت بیانیه دادند.

در این بیانیه آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم؛ وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

ائمه جمعه جنوب استان فارس در پی جنایت رژیم صهیونیستی اسرائیل که منجر به شهادت سردار جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله شد، این اقدام ضدانسانی و ناجوانمردانه را به‌شدت محکوم می‌نمایند.

رژیم غاصب اسرائیل با این اقدام وحشیانه بار دیگر نشان داد که هیچ احترامی برای حقوق ملت‌ها و رهبران مقاومت قائل نیست و در پی تخریب اراده‌ای است که علیه ظلم و اشغالگری ایستاده است اما دشمنان اسلام و بشریت بدانند که خون شهید سید حسن نصرالله، چون خونی مقدس در رگ‌های مقاومت جریان خواهد یافت و مشعل مبارزه با ظلم و استبداد جهانی پرنورتر از گذشته خواهد سوخت.

ایستادگی و مقاومت مظلومان و آزادگان جهان با شهادت مردان بزرگی چون سید حسن نصرالله متوقف نخواهد شد، بلکه عزم ما برای مقاومت در برابر اشغالگری و ظلم، بیش از پیش قوی‌تر خواهد شد.

شهادت این سردار بزرگ اسلام، نه تنها امت اسلامی، بلکه تمامی آزادگان و عدالت‌خواهان جهــان را متحدتر و مقاوم‌تر در برابر دشمن صهیونیستی خواهد کرد.

در پایان، از تمــامی ملت‌هــای مسلمـان و آزادی‌خــواه جهـان می‌خــواهیم که در صفی واحد، این جنایت وحشیانه را محکوم کرده و رژیم غاصب اسرائیل را در تمــامی صحنــه‌های جهانی به‌عنوان دولتی تروریست معرفی نمایند.

روح مطهر شهید سید حسن نصرالله با سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش محشور گردد

گفتنی است این بیانیه به امضای حجت الاسلام والمسلمین صفــری امــام جمــعه اشکنــان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیـــمی امـــام جمـعه گله دار، حجت الاسلام و المسلـمین محمــدی امـــام جمعــه وراوی، حجت الاسلام و المسلمین ســــفار امــــام جمـــعه مــهر، حجت الاسلام و المسلمین جرجندی نیا امام جمعه علامرودشت و حجــت الاســـلام و المسلمیـــن آزاد امـــام جمعــه لامرد رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار