دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران:

شهید نیلفروشان یاور محرومان بود

سردار «حزنی» گفت: شهید نیلفروشان یاور محرومان بود و هرگاه که از لبنان برمی‌گشت پیگیر کار مردم در مناطق محروم می‌شد.
کد خبر: ۶۹۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶ - 01October 2024

شهید نیلفروشان یاور محرومان بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار «سید ضیاءالدین حزنی» دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین بهره برداری از ساختمان شهید عباس آسمیه و ۷۰۳ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی استان البرز که حضور با سردار «محمد زهرایی» مسئول بسیج سازندگی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، سرهنگ پاسدار «محمد فلاحتکار» مسئول سازمان بسیج سازندگی استان، جمعی از مسئولان این استان، تعدادی از خیران نیک اندیش البرزی و‌ خانواده‌های معظم شهدای جهادگر استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: شهید نیلفروشان یاور محرومان بود و هرگاه که از لبنان برمی‌گشت پیگیر کار مردم در مناطق محروم می‌شد.

وی با بیان اینکه رضای خدا در گرو خدمت به مردم است، از پروژه‌هایی که زمینه ساز مشارکت و همدلی مشترک ارگان‌ها در جهت خدمت به مردم می‌شود، استقبال کرد و افزود: همه ما ضمن اینکه باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خویش قرار دهیم باید بستر ساز مشارکت مردم در فعالیت‌های جهادی شویم.

سردار حزنی با بیان اینکه ساختمان شهید آسمیه یک الگوی موفق از همت جهادی است، تصریح کرد: استان البرز یکی از استان‌های پیشرو در زمینه فعالیت‌های جهادی است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کرونا بسیاری از کشور‌ها را زمین‌گیر کرد، اما به برکت همت جهادی ایران اسلامی از این چالش سربلند بیرون آمد، عنوان کرد: استان البرز یکی از استان‌هایی بود که به خوبی بحران کرونا با حضور گسترده جهادگران بسیجی مهار کرد.

این مسئول با تاکید بر تداوم راه شهدای جهادگر، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی استان البرز یکی از مجموعه‌های الگو در سراسر کشور است که در جهت خدمت به مردم فعالیت‌های ارزشمند و قابل تقدیری را ساماندهی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار