فرمانده سپاه خوزستان درگذشت پدر شهیدان بایمانی‌نژاد را تسلیت گفت

سردار شاهوارپور با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج «قربانعلی بایمانی» پدر ارجمند سه شهیدگرانقدر دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۹۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶ - 01October 2024

فرمانده سپاه خوزستان درگذشت پدر شهیدان بایمانی‌نژاد را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج «قربانعلی بایمانی» پدر ارجمند سه شهیدگرانقدر دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

 در متن این پیام آمده است:

خبر درگذشت مرحوم حاج «قربانعلی بایمانی نژاد» پدر ارجمند سه شهید گرانقدر دفاع مقدس، «علی‌محمد، حسنعلی و حسینعلی بایمانی‌نژاد» موجب اندوه و تاثر فراوان شد.
 بی شک همت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی فرزندانی مجاهد و ایثارگر تحت آموزه‌های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، برای همیشه ماندگار بوده و در پرورش نسل‌های تاریخ‌ساز و پیشرو در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی موثر است.

اینجانب از خداوند متعال، علو درجات و همجواری روح مطهر این پدر مومن و گرانقدر با روح طیبه فرزندان عزیز و حماسه آفرینش را طلب می‌کنیم و برای بستگان و بازماندگان محترم، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماییم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار