چمران: اسرائیل غرق می‌شود و کشورهای عربی را به انتهای مرداب می‌کشد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خطاب به برخی کشور‌های عربی منطقه گفت: مطمئن باشید که اسرائیل غرق خواهد شد و شما را به انتهای مرداب می‌کشد.
کد خبر: ۶۹۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶ - 01October 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در ابتدای دویست و شصت و هفتم شورای اسلامی شهر تهران با گرامی‌داشت دوازدهم مهرماه روز نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی با توجه به ماموریت‌هایی که بر عهده دارد در درون شهر‌ها و مرز‌ها آماده مقابله با هر گونه تهدیدی هستند.

چمران: اسرائیل کشورهای عربی را به انتهای مرداب می‌کشد

چمران با بیان اینکه روز گذشته در یک حرکت ناجوانمردانه سه نفر از نیرو‌های پلیس به شهادت رسیدند، گفت: گروهک‌های ضد انقلاب و وابسته به رژیم صهیونیستی در مرز‌های شرقی کشورمان به دنبال ایجاد ناامنی هستند. 

وی با اشاره به ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، فلسطین و لبنان گفت: متاسفانه همچنان این جنایت‌ها و کشتار‌ها ادامه دارد، افزود: دیروز و در ادامه بمباران لبنان ۱۰۵ نفر به شهادت رسیدند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: امروز همه لبنانی‌ها با هر مذهبی جزو حزب الله هستند و باید با هم‌بستگی در مقابل تهدیدات رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند و این رژیم کودک کش را شکست دهند.

چمران با اشاره به جنگ روانی اسرائیل مبنی بر حمله زمینی به لنبان گفت: ما مطمن هستیم رزمندگان لبنانی در مقابل این حرکت‌ها خواهند ایستاد و همانند جنگ ۳۳ روزه آن‌ها را شکست خواهند داد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: گرچه ثلمه بزرگی با شهادت سید حسن نصرالله به آن‍ها وارد شد، اما امروز حزب الله از جایگاه بالاتری برخوردار است و قطعا فرماندهان حزب الله شکست را بر آن‌ها تحمیل خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: جای گله و شرم دارد از خیلی از کشور‌های اسلامی به خصوص کشور‌های عربی با این همه کشتار‌ها و دیدن راهپیمایی کشور‌های اروپایی هیچ اقدامی نکردند و ارتباط خود را با این رژیم نامشرع قطع نکرده‌اند و پنهانی به این رژیم کودک کش کمک می‌کنند.

چمران خطاب به برخی کشور‌های غربی منطقه گفت: مطمئن باشید که اسرائیل غرق خواهد شد و شما را به انتهای مرداب خواهند کشید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار