مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی:

کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی، هدفی جز جنگ و جنایت ندارند

واعظی گفت: کشور‌هایی که پشتیبان رژیم فاسد صهیونیستی هستند هدفی جز جنگ و جنایت در منطقه ندارند.  نفس شیطانی استکبار جهانی و بنیان رژیم صهیونستی بعد از جنگ جهانی دوم توسط انگلیس در کانون اندیشه، ادیان جهان گذاشته شد و این رژیم به نوعی پایگاه غرب در این منطقه شد تا اهداف کشور‌های استکبار جهانی را در این منطقه دنبال کند.
کد خبر: ۶۹۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸ - 01October 2024
کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی، هدفی جز جنگ و جنایت ندارند

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «رضا واعظی» مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی در مصاحبه‌ای در خصوص شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، اظهار داشت: کشور‌هایی که پشتیبان رژیم فاسد صهیونیستی هستند هدفی جز جنگ و جنایت در منطقه ندارند.  نفس شیطانی استکبار جهانی و بنیان رژیم صهیونستی بعد از جنگ جهانی دوم توسط انگلیس در کانون اندیشه، ادیان جهان گذاشته شد و این رژیم به نوعی پایگاه غرب در این منطقه شد تا اهداف کشور‌های استکبار جهانی را در این منطقه دنبال کند.

وی افزود: اسرائیل غاصب هر روز بخش‌هایی از فلسطین را به زور شغل می‌کند و با ارتکاب جرم و جنایت تلاش می‌کند تا بتوانند حتی به لبنان هم حمله کنند و امروز شاهد این حملات در خاک لبنان هستیم. صهیونیست‌ها دراین منطقه توسعه‌گری، زیاده‌خواهی خود را هر روز بیشتر از دیروز ادامه می‌دهند و به تعبیری جهان درگیر بین نظام سلطه گر و سلطه خیز شده است.

قبل از انقلاب اسلامی کانون و نقطه عطف این چرخش توسط انقلاب اسلامی بوده است به نوعی بعد از انقلاب هر جا درگیری بین اسرائیل و حزب ا... بوده همیشه پیروزی برای جبهه انقلاب رقم خورده و این شکست‌ها باعث جنایت بیشتر در منطقه از طرف این رژیم شده است. تصور برخی این است که رژیم صهیونیستی برای جنگ همیشه آماده است و برای همین حملات و ترور‌های متعددی را انجام میدهد، اما واقعیت این نیست، چرا که رژیم صهیونیستی دستاوردی تا این لحظه با وجود این همه جنگ و ترور نداشته است.

کارشناس مسائل سیاسی استان ادامه داد: این رژیم خود می‌داند که این جنگ‌ها چیزی جز نابودی اسرائیل ندارد، برای اینکه روحیه درندگی و ترور در وجود رژیم صهیونیستی از اول بوده و با حذف سید حسن نصرالله باز هم فرماندهان دیگری در جبهه حزب الله جایگرین ایشان می‌شوند و این راه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها