موسس جنبش الصابرین نصرالفلسطین:

خون لبنانی ها و یمنی ها با ایرانی هادر هم آمیخت

«احمدحرب» گفت: خون لبنانی‌ها و یمنی‌ها با ایرانی‌ها در هم آمیخت تا ثابت شود آینده از آن جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۶۹۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹ - 01October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، شامگاه روز گذشته (دوشنبه) در مراسم بزرگداشت شهید «سید حسن نصراللّه» دبیرکل حزب الله لبنان و شهدای شاخص جبهه مقاومت با حضور «محمد احمدحرب» عضو موسس جنبش الصابرین نصرالفلسطین، حجت الاسلام «سید‌محمد سید‌سیاح» مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اردبیل و جمعی از مردم شهید پرور اردبیل در مسجد حضرت بقیة الله (عج) اردبیل برگزار شد.

خون لبنانی ها و یمنی ها با ایرانی هادر هم آمیخت

محمد احمد حرب با تاکید بر اینکه «سید حسن نصرالله» نماد مقاومت برای رسیدن به آزادی و آزادگی بود، اظهار داشت: شخصیت سید حسن نصرالله در جبهه مقاومت پر رنگ بود و باورش این بود که سربازی برای ولی امر امام خامنه ای نه تنها در گفتار بلکه در عمل و حرکت نیز باید اثبات شود.

وی افزود: همه ملت ایران واقف باشند در خط مقدم دفاع از ارزش ها هستند، و در برابر مستضعفین عالم مسئول هستند و این اتقاقات همه امتحان الهی است ملت ایران درگیر جنگ نظامی بزرگی هستند که در کنار آن جنگ فرهنگی و اقتصادی و رسانه ای نیز در جریان است.

موسس جنبش الصابرین نصرالفلسطین افزود: صهیونیست ها در کتاب خودشان «تلمود» به این آموزه ها رسیدند که همه ملت ها غیر بنی اسرائیل خادم آنها هستند.

وی افزود: هرکس در مقابل آنها مقاومت کند، از مسلمانان فلسطین و لبنان حمایت کند، از شرف و عزت خود نیز صیانت کرده است.

 محمد احمد حرب با بیان اینکه امروز نتانیاهو پیام به ایران داشت گفت در کنار مردم برای رویارویی با نظام هستم افزود:نتانیاهو طوری حرف می زند که انگار دنبال دفاع است ولی همگان می دانند  که کشتار و قتل عام مردم احاد ملت سبک و روش انها است و بر این اساس لازم است همواره در چنین سخنرانی ها نشست ها برنامه ها باشد تا مردم به دشمن بفهمانند که ما با مکر و حیله های انها آشنا هستنیم و حقیقت صهیونیست ها را می دانیم ضمن اینکه اماده رویایی با صهیونیست ها هستیم.

وی افزود: هر یک از ما مسئول دفاع ارزش‌های این روز‌ها هستیم ،هر یک از ما باید در میدان باشیم و اعلام موضع کنیم و ثابت قدم در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام باشیم و این یک رسالت همگانی است.
 
موسس جنبش الصابرین نصرالفلسطین افزود: ندا و صدایی که از مظلومیت پیامبر ائمه است پا در عرصه بودن با تمام توان و وجود آمادگی کامل می‌خواهد تا مقاومت مر م ایران و جبهه مقاومت را یاری کند
 
وی گفت: همه مردم دلباخته عباس مدافع امام حسین هستند و ارتباط قلبی دارند باید از امادگی کامل برای رویایی با رژیم سفاک وحشی کودک کش است همه باید اماده باشیم.
 
محمد احمد حرب افزود: سال‌های سال در جنبش جهاد اسلامی و حماس رزمنده بودم و آشنایی کامل با دیپلماسی دارم اینک در زمانی هستیم که پرده از واقعیت‌های اروپا و اعراب برداشته شده است و همه یاری رسان اسراییل هستند، مصر رفح را بسته، اردن و امارات و عربستان به خط ترانزیت کمک به اسراییل تبدیل شدند و این این کمک‌هااگر نبود فشار یمنی‌ها اسراییل به خط پایان رسیده بود.
وی افزود: ملت‌های عرب نیز به دنبال دولت‌ها بی خاصیت منطقه رمقی برای حمایت از مقاومت نشان نمی‌دهند و با وجود تخریب‌های زیرساختی اسراییل در غزه و به وجود آمدن  مشکل اینترنت و ممانعت از اطلاع رسانی می شود.
 
موسس جنبش الصابرین نصرالفلسطین افزود:مقاومت فلسطین دارای محدودیت است امکان مواجهه با جنگنده‌های صهیونیست نیست و راهبرد اسرائیل فشار بر مردم عادی است تا مقاومت از مسیر باز بماند لذا مقاومت قصد تسلیم ندارد هزینه‌ها بالا است ولی هزینه تسلیم بالاتر است، عقب نشینی ایران موجب ارامش ملت ایران نخواهد بود چراکه بعد از فلسطین و لبنان و سوریه و عراق سراغ ایران نیز خواهند آمد و این واقعیت انکار ناپذیر است.
 
در لبنان و فلسطیم باوری برای تقابل با رژیم صهیونیست نیست انچه است جنگ نامنظم است اسرائیل غزه را تسخیر کرده ولی جنگ به صورت چریکی توسط مردم غزه ادامه دارد.رویارویی و دشمنی شما با اسرائیل دلیل مشکلات اقتصادی شما نیست.
 
انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها