مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور:

دفاع مقدس به‌عنوان بهترین الگو برای مقابله با صهیونیست و استکبار جهانی است

سردار «باستان» گفت: دفاع مقدس به‌عنوان بهترین الگو برای مقابله به صهیونیست و استکبار جهانی یاست و جوهره و درون مایه دفاع مقدس بسیار ارزشمند است که باید از آن درس‌ها گرفت.
کد خبر: ۶۹۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱ - 01October 2024
به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مجتبی باستان» مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور امروز در اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان کرمانشاه که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد، دانش‌آموزان و دهه هشتادی‌ها را پیش‌گامان گام دوم انقلاب دانست و اظهار داشت: دانش‌آموزان امروز، مدیران و مسئولان فردای کشور هستند که باید از همین‌ الان با شناخت شهدا راه خود را انتخاب کنید.
 
دفاع مقدس به‌عنوان بهترین الگو برای مقابله با صهیونیست و استکبار جهانی است
 
وی با توصیه به دانش‌آموزان در راستای مطالعه تاریخ معاصر، ادامه داد: از روز پیدایش رژیم صهیونیستی (۱۹۴۸) تاکنون (۲۰۲۴)، شاهد کشتار، جنایت، ترور، خشونت، غصب سرزمین، نپذیرفتن قوانین بین‌المللی، تشکیل سرویس مخوف موساد، زورگویی و... هستیم.
 
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور رژیم غاصب صهیونیستی را بزرگ‌ترین تهدیدی علیه بشریت و انسانیت در دوران معاصر دانست و تصریح کرد: در هیچ جای دنیا و تاریخ شاهد این‌گونه نسل‌کشی نبودیم که امروز رژیم صهیونیست آن را در غزه انجام می‌دهد.
 
این مسئول با اشاره به استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های کشتارهای دسته‌جمعی، گفت: در هیچ جنگی به جز حمله اتمی آمریکا به هیروشیما و ناکازاکی، شاهد استفاده‌ از سلاح‌ها نامتعارفی در دوران معاصر نبودیم که امروز رژیم صهیونیستی از این سلاح‌ها استفاده می‌کند. 
 
سردار باستان از نهفته بودن دست‌های خونین آمریکا در جنایت‌های رژیم صهیونیستی سخن گفت و افزود: همه آزادمردان و همه مردم دنیا فهمیده‌اند که در تمامی اقدامات وحشیانه، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از رژیم غاصب صهیونیستی پشتیبانی می‌کنند.
 
وی در معرفی چهره واقعی آمریکا خطاب به دانش‌آموزان، گفت: آمریکا دلسوز دانش‌آموزان ایران اسلامی و دانش‌آموزان کشورهای منطقه و اسلامی نیست، آمریکا و غرب بدون روتوش را در کشتن کودکان و دانش‌آموزان مظلوم ببینید، واقعیت‌های منطقه را در جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی ببینید.
 
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در پاسخ به سوال چرایی حمایت آمریکا از رژیم غاصب اسرائیل، عنوان کرد: برای غارت ثروت‌های مادی و معنوی کشورهای و همچنین مقابله با ادیان الهی به‌ویژه اسلام؛ چون اسلام با مهدویت برای آینده دنیا برنامه دارد.

معلمان باید برای دانش‌آموزان واقعیت‌های منطقه را تبیین کنند

وی از معلمان خواست واقعیت‌های منطقه را برای دانش‌آموزان تبیین کنند و خاطرنشان کرد: در هر کجای این دنیا آمریکا پا گذاشته است، شاهد قتل، غارت، خشونت و... بودیم.
 
سردار باستان مسئله فلسطین و غزه را مسئله اول جهان اسلام دانست و گفت: دانش‌آموزان اروپا، دانشجویان آمریکا و مردمان دیگر کشورها دنیا در حال محکوم کردن جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی است، این به معنای بیداری اسلامی و جهانی علیه کفر و ستم است.

دفاع مقدس، بهترین الگو برای مقابله به صهیونیست و استکبار جهانی

وی از دفاع مقدس به‌عنوان بهترین الگو برای مقابله به صهیونیست و استکبار جهانی یاد کرد و افزود: جوهره و درون مایه دفاع مقدس بسیار ارزشمند است که باید از آن درس‌ها گرفت.
 
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در بیان جوهره و درون مایه دفاع مقدس به «ارتباط با خدا»، «ارتباط با ائمه و پیروی از ولایت»، «تلاش و بن‌بست‌شکنی»، «اخلاص و تواضع»، «ایثار و ازخودگذشتگی» و «کمک به پدر و مادر» اشاره کرد.
 
این مسئول در پایان با تبریک شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان، گفت: برای ما جهاد و شهادت سیدنصرالله دو حسن دارد، یکی شهادت و دیگری پیروزی در جنگ است که مقدمه پیروزی حزب‌الله خواهد بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار