صادقی: زمان عملیات وعده صادق۲ هوشمندانه بود/ با اجرای این عملیات دست برتر را پیدا کردیم

نماینده ادوار مجلس با اشاره به رجزخوانی‌های سران رژیم صهیونیستی به ویژه نتانیاهو گفت: عملیات وعده صادق۲ پاسخ قاطع و تعیین کننده‌ای بود و می‌تواند فضای روانی را به حالت عادی برگرداند.
کد خبر: ۶۹۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰ - 02October 2024

«محمود صادقی» نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق۲»  اظهار داشت: حمله موشکی ایران به سمت مراکز نظامی رژیم صهیونیستی پایانی بر یک دوره انتظار و بیم و امید بود.

صادقی: زمان و مکان عملیات وعده صادق ۲ هوشمندانه بود/ این عملیات درس بزرگی به رژیم صهیونیستی و اربابانشان بود

صادقی ادامه داد: بعد از شرارت‌های رژیم صهیونیستی به‌ویژه از زمان به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه، مردم در داخل، منطقه و دنیا منتظر واکنش ایران بودند، اما ما یک دوره صبر و خویشتنداری را شاهد بودیم، که با ادامه شرارت نتانیاهو در حمله به بیروت و شهادت سیدحسن نصرالله کاسه صبر همه لبریز شد و شب گذشته شاهد پایان این دوره انتظار بودیم.

این عضو جبهه اصلاحات ایران با بیان اینکه زمان و مکان این عملیات بسیار هوشمندانه انتخاب شد، گفت: حجم سنگین همزمان شلیک موشک‌ها و اصابت بسیاری از موشک‌ها به اهداف نشانگر این بود که این عملیات با محاسبات دقیقی انجام شده بود.

وی افزود: ما در جنگ اراده‌ها و در افکار عمومی شاهد بعضی حرف و حدیث‌ها بودیم، اما شب گذشته و با اجرای عملیات وعده صادق۲ دست برتر را پیدا کردیم؛ در برابر رجزخوانی‌هایی که سران رژیم صهیونیستی به ویژه نتانیاهو کرده بود این عملیات پاسخ قاطع و تعیین کننده‌ای بود و می‌تواند فضای روانی را به حالت عادی برگرداند.

صادقی در پاسخ به این سوال که پس از حملات ایران، رژیم صهیونیستی اقدام به تهدیداتی کرد، در صورت اشتباه محاسباتی اسرائیل پاسخ ایران چه می‌تواند باشد، خاطرنشان کرد: با این عملیات ایران نشان داد که در حقیقت از آمادگی و توانایی بسیار بالایی برخوردار است و اسرائیل هم رژیم وابسته است که نطفه نامشروعی دارد و از ابتدا وابسته بود، اسرائیل در سطح بُرد منطقه‌ای بدون اراده پشتیبانان خودش قادر به هیچ کاری نیست و برخلاف آنچه که در افکار عمومی القا شده گرچه نتانیاهو فردی شرور است، اما در عین حال قدرت عمل مطلق ندارد.

وی ادامه داد: اسرائیلی‌ها پس از پاسخ تعیین‌کننده ایران شاهد توان بالای نظامی ما بوده و ابتکار عمل را از دست داده‌اند؛ خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کردند اسرائیل بلافاصله واکنش نشان می‌دهد، اما همه دیدیم این چنین نشد و از قدرت مقابله با ایران برخوردار نیستند و این عملیات نشان داد ابتکار عمل ایران در دست ایران است و آن‌ها قادر به واکنش تعیین کننده‌ای نخواهند بود.

صادقی خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق با این حجم از موشک شلیک شده از سوی ایران درس بزرگی به رژیم صهیونیستی و اربابانش بود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها